Intergalactic Lovers – Bruises

Wie me al een tijd volgt weet dat ik muziek diep in m’n hart draag, en enorm kan genieten ervan. Zowel oudere muziek als moderne bands en artiesten kunnen me bekoren. Ik volg dan ook recente muziek, hoofdzakelijk door te luisteren naar Studio Brussel.

Daar heb ik ook deze band leren kennen, waarvan ik onlangs een live-optreden zag op tv, dat doorging in de AB in Brussel (en via deze link ook integraal te bekijken valt)
Een fenomenaal goed optreden, beslist het bekijken en beluisteren waard!

Intergalactic Lovers is een Belgische indie-rockband bestaande uit de charismatische zangeres Lara Chedraoui, Brendan Corbey, Maarten Huygens en Raf De Mey. De groep bestaat sinds 2008 en zij brachten in 2011 hun debuutalbum uit, “Greetings & Salutations” waarop ook dit nummer “Bruises” staat.

Dit nummer sluit naar mijn mening ook goed aan bij het logje dat ik daarnet las van Mrs. Brubeck en hiermee haar debuut maakte in weblogland.

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

23 thoughts on “Intergalactic Lovers – Bruises

  1. Trees are whisperin’ a story untold
    Birds hummin’ tunes, oh so old
    I’d rather trade my mouth for a beak
    ‘Cause all we do is fight whenever we speak

    Shuffled down these streets before
    My feet too weary to carry me anymore
    And nothing really seems to change
    Except the new bars and their neon light

    And I really hope the best of luck to you
    Even though we messed up bad I still love you
    And I hope that in your life you will succeed
    And when you’re deep down and out it’s okay to bleed

    So tell me what to do now
    Am I the only one who hasn’t figured this out?
    So tell me what to do now
    I guess the easiest way is to walk that line

    And I really hope the best of luck to you
    Even though we screwed up bad I still think of you
    And I hope that in your life you will succeed
    And when you’re deep down and out you can call on me

    What once was is now gone
    By the bruises on my soul
    Bruises on my soul
    What once was is now gone
    By the bruises on my soul
    Bruises on my soul

    What once was is now gone
    By the bruises on my soul
    Bruises on my soul
    What once was is now gone
    By the bruises on my soul
    Bruises on my soul

  2. Jij zou goed overeen komen met mijne Wim! Die houdt ook zo veel van muziek. Ik ook, maar ik onthou al die namen van de bands niet. Maar uiteraard wel al van gehoord. Volgende week gaan we naar Gent, naar Blaudzun en Admiral Freebee. Ik kijk er ferm naar uit!

dit vind jij er van...

