Weekendverslag 18 & 19 april

Zaterdagmorgen heb ik wat overuren gepresteerd. In plaats van te werken tot 5u werkte ik tot 9u ’s morgens. Toch zat ik om 12u30 alweer aan het ontbijt, zo had ik tenminste nog iets aan m’n dag…😉

Na een deugddoende douche brachten wij samen met dochter, schoonzoon en kleinzoon Mero een bezoekje aan Xterieur, een beurs rond alles wat met tuin en terras te maken heeft. We hebben heel wat mooie en interessante dingen gezien, maar jammer genoeg ook erg prijzig.
Na ons bezoek aan de beurs gingen we iets drinken op het terras van het zwembad, waar we zicht hadden op het speelpleintje waar Mero zich kon uitleven.
Daarna aten we samen een hap thuis.

Zondagmorgen na het ontbijt nam ik deel aan de fietsrally van de Desselgemse wielertoeristen. Een mooie tocht langs de voorlopers van de Vlaamse Ardennen.
’s Middags aten we weer samen met dochter, schoonzoon en kleinzoon Mero. En daarna reden we met de fiets naar de Brielmeersen in Deinze. Ook daar kon Mero zich uitleven op het grote speelplein, terwijl dochter en ik een partijtje minigolf speelden. Vrouwlief en schoonzoon bleven op het ruime terras om Mero in de gaten te houden. Intussen kwam ook onze zoon met kleinzoon Lou ons vervoegen, en dronken we er nog eentje samen.
Na de terugtocht naar huis aten we bij ons thuis nog kaas met een glaasje (of twee, drie) wijn.

Een weekendje waarin we dus volop genoten van het zonnetje, en waarin ik toch aardig wat kilometers bij elkaar fietste.

Groetjes,

Billy

27 thoughts on “Weekendverslag 18 & 19 april

  1. Altijd leuk te lezen wat jullie zoal beleven.Moet heel fijn zijn zo samen.Hier is het meestal alleen op wandel,fijn natuurlijk maar met een wandelmaatje is het toch zoveel aangenamer.

    • onze dochter woont met haar gezin hier enkele honderden meter van ons, en we hebben ook gemeenschappelijke hobby’s. Logisch dus dat we vaak samen op pad gaan.
      Zoon woont in buurgemeente Deerlijk, maar die houdt niet echt van fietsen.
      Kleinkinderen verrijken je leven wel hoor, Christa…😉

  2. Een heerlijk weekend dus. Zo’n tuinbeurs laat een mens nogal watertanden he, ’t zou ideaal zijn moesten we een ezel hebben die geld schijt😀

  3. Oh ja dat soort beurzen, ik blijf er liever ver vandaan, hahahaha anders wordt mijn wishlist impossible😛

    Een heerlijk weekend dus waar iets minder slaap niet erg was. Gelukkig heb je dat ook alweer ingehaald lees ik al. Fijn om te lezen!

  4. En het was zulk mooi weer afgelopen weekend. Wat een beetje zon een mens al niet goed doet!
    Genieten…volgens mij heb jij dat uitgevonden🙂
    Liefs Kakel

  5. Ja, de spulletjes die je kan kopen zijn niet altijd goedkoop. En dat allemaal vanwege de rage om het buiten bijna het zelfde in te richten als binnen.

  6. Een superleuk weekend dat lees ik wel. Het is je gegund! Enne ook weer lekker gefietst. Helaas geven ze weer wat meer regen op de komende week… tussen de buien door dan maar?

dit vind jij er van...

