Weekendverslag 11 & 12 april

De laatste dagen ben ik zowat in mooi-weer-modus. Niet erg actief in weblogland dus. Maar vandaag toch maar een verslagje van wat we allemaal uitgespookt hebben in het voorbije weekend…

Zaterdagavond hadden we de laatste voorstelling van ons cultuurabonnement in de Schakel. “Manische mannen” is een muziektheatervoorstelling in het kader van het project “Te gek!?“. Vier manische mannen, Stefaan Degand, Marcel Vanthilt, Guy Swinnen en Wannes Capelle, brachten nummers uit de 5 CD’s die Te Gek!? sinds 2004 uitbracht, met ondersteuning van de Laatste Showband. Emotionele liedjes afgewisseld met hilarische momenten. Een mooie afsluiter!

Zondagmorgen maakte ik na het ontbijt een tochtje met de racefiets. Na een deugddoende douche brachten we alles in gereedheid om onze gasten te ontvangen. Voor het eerst in jaren ver besloten wij nl. om niet meer naar Parijs-Roubaix te gaan kijken, maar met z’n allen hier bij ons thuis de koers te volgen op tv. Daarvoor hadden we onze partytent in de tuin neergepoot en een tv geïnstalleerd op ons terras. En de barbecue aangestoken om enkele hapjes te eten. Natuurlijk werd de koers met spanning gevolgd, want dit was naar mijn mening een van de mooiste en spannendste versies van de kasseienklassieker ooit! Op grandioze manier gewonnen door John Degenkolb.
Na de wedstrijd werd natuurlijk nog wat nagepraat en verder genoten van het zonnetje en een lekkere pint…😉

Groetjes,

Billy

34 thoughts on “Weekendverslag 11 & 12 april

  1. Zon en pintjes en wielrennen! Ideale combinatie!
    Ik heb alleen genoten van het wielrennen, want gister lag ik bibberend van de kou onder een laag dekens.
    Was idd een fantastisch eindsprint van een prachtige tocht!

  2. Billy, wat had ik graag bij jou naar Parijs Roubaix gekeken🙂 Ik weet wel dat ik geen vent ben, maar je hebt toch geen ballen nodig om naar een koers te kijken, bier te drinken en te bbq-en. Trouwens, vrouwen hebben ook ballen, ze zitten alleen hoger…
    Geniet uitbundig van de voorjaarszon, maar als ik iets aan jou kan overlaten is het wel Genieten!
    Liefs Kakel

  3. Met kijken naar wielrennen of andere sporten heb ik niks….maar op de bbq ben ik wel jaloers; die ga ik toch snel hopelijk ook weer eens aansteken!

  4. Tof idee om een tv buiten te plaatsen om de koers te volgen, beter dan binnenzitten 🙂 Het betere weer is hier ook de oorzaak van zo goed als geen bloggoesting 😉

  5. Ook wel eens gezellig, thuis met z’n allen kijken. Vaak heb je dan ook nog een beter overzicht van alles. Maar die echte sfeer, die proef je toch echt wel daar🙂

  6. het goed weer blijft, ik zie je nog steeds aan de bbq zitten😉 (zonder tv)
    je hebt weer een leuk weekend gehad, ik zou er al tegenaan zien om dat werk allemaal te doen, en heb ook gewoon in mijn e zetel naar de koers gekeken

  7. Met wielrennen heb ik nu precies niets, maar dat doet er niet toe. Met gezelligheid heb ik wel wat en een bbq er bij.. heerlijk.

dit vind jij er van...

