Eindelijk fietsweer!

Wat een heerlijk weertje de afgelopen dagen, en ook de volgende dagen beloven veel moois. En nog warmer! Ik heb geen bezwaar…😉

Na onze fietstocht maandag, volgde gisteren een fietstocht met vrouwlief alleen. We besloten om de Kouterroute te fietsen.

Startplaats ligt niet zo ver hier vandaan, mooi meegenomen. Het is wel een heuvelachtige route, helemaal niet te vergelijken met wat we maandag fietsten. Af en toe pittige klimmetjes, net op het randje om met de gewone stadsfiets te kunnen rijden. Maar het heerlijke zonnetje en de mooie zichten onderweg maakten veel goed. Niet voor niks mijn favoriete parcours. Ik was dan ook erg voldaan toen we na een dikke 48 km terug aan onze wagen aankwamen.

Een foto-impressie van wat we onderweg zagen:

startplaats Domein de Ghellinck in Elsegem (bron: http://www.tov.be)
het witte kerkje van Moregem (bron: http://www.wandelgazette.be)
de Golf- en Countryclub Oudenaarde, gelegen aan het kasteel van Petegem (bron: http://www.absolutegolf.eu)
de Boonzackmolen in Wortegem (bron: https://inventaris.onroerenderfgoed.be)
en natuurlijk de kouters, waar we langs fietsten met zicht op Koppenberg, Patersberg, Kwaremont en Kluisberg. (bron: http://djino.be)

Groetjes,

Billy

28 thoughts on “Eindelijk fietsweer!

  1. Mooie foto’s van de omgeving en aangenaam fietsweer.Fietsen kan ik al jaren niet meer na een auto-ongeval maar dus is het noodgedwongen wandelen geworden. en dat is ook plezant.

  2. Een heel stuk mooier uitzicht tijdens het fietsen dan hier, hahaha moeten we nog altijd ene keertje doen, al zal ik je niet bij kunnen houden ben ik bang, om hier te gaan fietsen😉 Hoe lang zeggen we dat?😉

  3. een gevarieerde fietstocht Billy..

    dat kasteel van Petegem ziet er niet mis uit…

    ik had je eigenlijk zaterdag als deelnemer van de Ronde al verwacht ..

    prettige dag

  4. ik heb ook geen bezwaar tegen het mooier wordende weer, vind het alleen jammer dat ik binnen zit te werken de hele week en er niet van kan genieten ;( Gelukkig kan ik even naar jouw foto’s turen, ziet er goed uit!

  5. Ja, fietsen is nu weer hot voor veel mensen. Hier zijn de fietsen oom weer helemaal in top conditie en gister was een hele mooie dag.
    HEb je de foto’s zelf genomen? Ik heb mijn twijfels want foto 3 lijkt van een bijzondere hoogte genomen te zijn, en zo hoog kan jij je zadel niet afstellen😀

dit vind jij er van...

