Flip Kowlier – Min moaten

Zaterdagavond was weer een cultuuravondje. Deze keer zonder onze vertrouwde vrienden, gingen vrouwlief en ik naar Flip Kowlier kijken (en luisteren). Ik had er eerlijk gezegd wat twijfels over gehad voor we er naartoe gingen, maar Flip nam die allemaal weg. Het was een bijzonder aangenaam optreden. Met vele bekende liedjes van hem.
Omdat we gisteren de verjaardag van een vriend vierden, en dat nogal heftig deden, vond ik dit liedje dus wel toepasselijk…
Flip Kowlier zingt in het Izegems dialect, niet iedereen zal dus begrijpen wat ie zingt.

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

20 thoughts on “Flip Kowlier – Min moaten

dit vind jij er van...

