Verkeerde dag

Gisteren was een heerlijke dag op weergebied. Naar mijn gevoel tot nu toe de beste dag van het jaar. We profiteerden er dan ook van om onze tuinmeubelen van zolder te halen en de parasol opnieuw op z’n plaats te zetten. En daarna ook nog wat genoten in het zonnetje…heerlijk!

Omdat ze vandaag nog min of meer hetzelfde weertype hadden voorspeld, had ik gewacht om weer een ritje te maken met de racefiets. Zo kon ik tijdens mijn rit een ommetje maken langs Kruishoutem, waar de renners van Nokere Koerse enkele keren voorbij reden. Maar wat een shock toen ik eenmaal op weg was! Er stond een ijzige wind, en de zon zat volledig verscholen achter mistige wolken. In Kruishoutem vervoegde ik vrouwlief, die er samen met onze dochter en schoonzoon, en onze beste vrienden de koers volgden. Dik gekleed en achter een klein muurtje om nog enigszins beschut te zijn tegen de wind. Aangenaam is anders…
Ik besloot dan ook om niet lang te blijven staan en huiswaarts te rijden. Wat zij kort daarna ook deden.

Verkeerde dag gekozen, kan gebeuren…

Groetjes,

Billy

19 thoughts on “Verkeerde dag

  1. Inderdaad. Wim had vandaag een halve dag verlof genomen om in de tuin te werken, en hij moest een dikke trui aan doen, wat niet van zijn gewoonte is. Je hebt toch even een frisse neus gehaald!

  2. Ze hadden hier gisteren ook een mooie dag opgegeven. Nou, je raadt het al…Het was koud, winderig en bewolkt! Dat plaatje op je blog: geweldig❤
    Liefs Kakel

  3. Ja wij hoopten in de tuin waar we onze schutting aan het “renoveren” zijn, ook weer met shirt in de zon te werken zoals de dag daarvoor…. maar toch maar even jas erbij gepakt.

dit vind jij er van...

