Bluesavondje

Gisteravond hadden we weer eens een heerlijk bluesavondje met enkele vrienden.
Rond 17u15 vertrokken we richting ons stilaan vertrouwde bluestempeltje in Zingem. Er kwam verrassend veel volk opdagen voor het dubbelconcert van de avond. Voorprogamma Fat Harry & the Fuzzy Licks kwamen uit Rotterdam. Niet voor niks wordt deze groep tot de top van de bluesscene gerekend in Nederland. Ze brachten een stomend concert.

Daarna kwam hoofdact Duke Robillard. Geen van de minsten, want deze bluesman behaalde al twee keer de titel van beste gitarist op WC Handy Blues in Amerika, en toerde in 2013 als gitarist met de band van Bob Dylan.
Kortom, weer een avondje puur genieten!

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

14 thoughts on “Bluesavondje

    • eerlijk gezegd, Draakje, ik kende ze ook helemaal niet hoor. Ik hoor dan wel graag blues, en ga het nòg liever bekijken, maar al die artiesten in dit wereldje zijn me meestal onbekend. Maar niet onbemind!

  1. Ik ken geen van de bands, en de youtubefilmpjes? laden helaas niet bij mij maar ik versta je wel. Blues avonden zijn altijd de moeite waard.

dit vind jij er van...

