Weekendverslag 7 en 8 maart

Zaterdag was in Oudenaarde het slotmoment van de stad als ambassadeur van Vlaanderen Lekkerland 2012-2014. Ter hoogte van het prachtige stadhuis kon je voor de luttele prijs van 4 euro genieten van 4 hapjes met een bijhorend Oudenaards bruin biertje. We mochten er dus niet ontbreken…😉
Omdat we toch in de buurt waren reden we daarna ’s tot bij mijn schoonmoeder in het rustoord van Petegem.
’s Avonds keken we op tv naar Rain Man, de meervoudige Oscarwinnende film met Tom Cruise en Dustin Hoffman. Niettegenstaande de prijzenkast vond ik de film toch wat tegenvallen, ik had er meer van verwacht.

Zondagmorgen na het wekelijkse zwemuurtje en bezoek aan m’n moeder (waar ik weer een heel verwarde en ronduit agressieve vrouw aantrof), werden we voor het aperitief bij zoon en schoondochter verwacht. Schoondochter verjaart nl. vandaag.
In de namiddag fietsten we met dochter, schoonzoon en kleinzoon Mero naar taverne Leiemeers in Kuurne waar we op het terras heerlijk konden genieten van het lentezonnetje. En Mero van de uitgebreide speeltuin.
Daarna brachten we nog een bezoekje aan dochters schoonouders, en van daaruit nog een afsluitende drink bij mijn schoonzus.

Na een deugddoende nacht (de klok rond geslapen), kan ik er vanavond weer tegenaan op het werk…😉

Groetjes,

Billy

19 thoughts on “Weekendverslag 7 en 8 maart

  1. Dat was weer genieten tijdens dit weekend.
    Rain man ken ik, maar die heb ik zelf nooit goed gevonden en in feite is hij op veel punten gedateerd.
    Sterkte met je moeder, dit moet hard zijn voor je.

  2. Pittig hoor om je moeder zo te treffen.
    Gelukkig verder ook allemaal leuke dingen gedaan en meegemaakt.
    En gefeliciteerd met je schoondochter.

  3. Jij weet altijd zoveel plezier in een weekend “te proppen.” Ik zit wekelijks bij te komen van jouw weekenduitstapjes😉
    Gefeliciteerd met je schoondochter!
    Rain Man vond ik een mooie film, maar het is wel heel lang geleden dat ik ‘m gezien heb.
    Liefs Kakel

  4. Fijn dat je in Oudenaarde op uitstap was.Neemt je moeder medicijnen?heel vaak ligt de rede daar.Heb het zelf meegemaakt en in rustoorden willen ze niet graag teveel vragen.Sterkte met je moeder.

  5. Heel lastig om je moeder agressief mee te maken, zeker als dat voordien niet in haar aard lag😦 Ik kan daar moeilijk mee om als de mijne zo’n bui heeft. Ze kunnen er zelf niets aan doen, wie weet zien er zelf van af want wat veroorzaakt die agressie?? Spijtig dat het gebeurd. Voor de rest had je een heerlijk weekend Billy!

  6. Die agressie klinkt zo herkenbaar!
    Mijn moeder haar moeder was altijd een heel timide vrouwtje, maar toen ze dement werd is het wel voorgekomen dat ze agressief werd en ze haar met 3 man verpleging in bedwang moesten houden.
    Heel triest!
    Verder klinkt je weekend heerlijk!
    Doe mij 4 hapjes en een heerlijk biertje voor 4 euro!
    Fijn weekend!!!!

dit vind jij er van...

