Vrijdag – laatste werknacht van de week

Deze week ben ik na maanden in dagregime werken (om onze nieuwe afdeling op te starten) weer de nachtploeg ingedoken.

Eigenlijk had onze productiechef het als test voorzien om te kijken hoe het allemaal zou lopen, maar het lijkt erop dat ik vanaf nu weer altijd in de nachtploeg zal mogen werken. Mogen, ja! Want ik werk het liefst in de donkere uren. Rustig werken, geen gezaag van bazen rond je oren (wat trouwens heel goed meevalt op mijn nieuwe werkplek), eigen baas en verantwoordelijkheid, en vooral een hele namiddag vrije tijd die ik naar hartenlust (volgens het Groene Boekje mét n!) kan invullen. En omdat ik nog geen kilometer heb gefietst met de racefiets is deze vrije tijd dus wel dringend nodig. De komende weken hoop ik daar dankbaar gebruik van te maken…als het weertje een beetje mee wil… 😉

Fijn weekend!

Billy

26 thoughts on “Vrijdag – laatste werknacht van de week

  1. Dat eigen baas en verantwoordelijkheid spreekt ook mij wel aan en die namiddag erbij! Maar lijkt me wel een hele overgang voor je bioritme …
    Ik hoop dat het Kakel lukt om haar hooggeplaatste vrienden aan te spreken, dan kunnen ook wij weer naar harte(n)lust (volgens het Witte Boekje kan het allebei ;-)) van de zon genieten :mrgreen:

dit vind jij er van...

