12,5° C

De verwarming afzetten als je een weekendje weg gaat is geen goed idee…brrrrrrrrr!

13 gedachtes over “12,5° C

  1. Wij zetten de verwarming meestal of 17 of 18 graden. Dan is het niet iets minder koud en minder behaaglijk. Maar voor het milieu is er wel iets voor te zetten, Billy… Je hebt toch zeker wel een extra trui aangetrokken of een warme douche genomen?
    Liefs Kakel

  2. Wij zetten ze minstens op 16 graden, ook snachts. Mijn zoon zat onlangs drie dagen zonder electriciteit in Canada. Het was drie graden in zijn huis. Moet verschrikkelijk geweest zijn. Gelukkig wist ik het pas achteraf toen de electriciteit terug was aangesloten. Want mijn hartje krimpt daar letterlijk van ineen.

  3. Hahah oh noooo! Zelfs als we aan het werk zijn laten we 1 kleine verwarming zachtjes aan omdat ik anders niet meer warm te krijgen is ;s avonds 😉 Succes met opwarmen!

  4. Dat kan heel vervelend aanvoelen ja o_O
    Wij hebben sinds kort een “nest”. Dat is een thermostaat die zichzelf programmeert en je helpt automatisch energie te besparen als je er niet bent. En je kunt hem overal vandaan bedienen vanaf je mobiel. Dus als ik in een verwarmd huis thuis wil komen kan ik dat al vanaf mijn werk regelen … 🙄
    😉

dit vind jij er van...

