School is cool – The underside

Deze week is het weer “Week van eigen kweek” op mijn favoriete radiozender Studio Brussel. Dit betekent dat deze week enkel muziek van Belgische artiesten wordt gedraaid. Net als de vorige jaren wil ik jullie elke dag vergasten op een (favoriet) nummer dat diezelfde dag te horen was.

Door omstandigheden kon ik gisteren mijn keuze van de dag niet publiceren, en dat doe ik nu dus maar… 😉

Deze jonge band is nog niet zo heel lang bezig (2009), maar heeft toch al een mooi palmares voorgelegd. Dit nummer dateert van de zomer van 2012.

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

10 gedachtes over “School is cool – The underside

  1. Ik vind dit ook een geweldig nummer, maar ik ben heel slecht met namen! Wim is hier de man die alle groepen van naam kent , veel intro’s kent. Als ik het graag hoor is het al genoeg voor mij. Maar Wim heeft enorm veel cd’s en daar zit veel Belgisch tussen.

  2. Dit ga ik eens even beluisteren!
    Jij ook een fijn succes en veel plezier in het zwembad met de kleinkids en succes voor je voetbalclub.
    Voor mijn clubje staat er weer een derby op het programma. Minder zwaar beladen dan die van afgelopen weekend, maar alsnog eentje die we graag winnen!

dit vind jij er van...

