Gorki – Mia

Deze week is het weer “Week van eigen kweek” op mijn favoriete radiozender Studio Brussel. Dit betekent dat deze week enkel muziek van Belgische artiesten wordt gedraaid. Net als de vorige jaren wil ik jullie elke dag vergasten op een (favoriet) nummer dat diezelfde dag te horen was.

Voor de laatste dag van de week van eigen kweek van dit jaar kon  ik niet om Gorki heen. Het overlijden van frontaal Luc de Vos had een grote impact bij vele Vlaamse muziekliefhebbers  zoals ik. Een terechte winnaar van de 100 van Eigen  Kweek!

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

14 gedachtes over “Gorki – Mia

  1. IK had ook op dat nummer moeten stemmen, was ik eigenlijk gewoon vergeten. Luc Devos laatste zomer nog accoestisch aan het werk gezien. Maar ja ik heb Sioentje op de eerste plaats gezet! Hij geeft een tryout in de schaduw in Ardooie, en eigenlijk heb ik nog twee tickets te koop aan 12 euro. Ik moet niet betalen, want ik ga koken voor hem! Maar voor ik dat wist had ik al tickets gekocht. Een mens kan ook “te rap zijn hé! 😉

dit vind jij er van...

