Arsenal – Black Mountain

Deze week is het weer “Week van eigen kweek” op mijn favoriete radiozender Studio Brussel. Dit betekent dat deze week enkel muziek van Belgische artiesten wordt gedraaid. Net als de vorige jaren wil ik jullie elke dag vergasten op een (favoriet) nummer dat diezelfde dag te horen was.

Na 2 betrekkelijke “oudjes” kies ik deze keer voor recenter werk.
Arsenal is een groep rond 2 creatievelingen John Roan en Hendrik Willemyns. Zij worden aangevuld met gelegenheidsartiesten en muzikanten. Als er één band is die van elk optreden een feest maakt, is het Arsenal wel. Het verklaart waarom de groep al zes keer op Rock Werchter heeft gestaan, waaronder twee keer als afsluiter.
Arsenal speelt erg dansbare muziek, vaak ook met Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse invloeden. Voor hun 15e verjaardag geven zij 4 (uitverkochte) concerten in de Ancienne Belgique, en besloten om er nog eentje extra te geven op 30 mei, waar ik wel graag zou bij zijn…

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

11 thoughts on “Arsenal – Black Mountain

dit vind jij er van...

