Weekendverslag 14 & 15 februari

Zaterdagmorgen trokken we naar onze beste vrienden voor een (test)ritje met onze nieuwe wagen. Zij vonden ‘m knap en goed en zacht rijden. Goedgekeurd dus. En dat vierden we in Cocoon met een drankje.
In de namiddag hadden we een verjaardag te vieren met een kopje koffie en taart naar believen.
’s Avonds gingen vrouwlief en ik eten. We hadden de dag ervoor (ja, ik weet het, ruimschoots te laat als je iets wil eten op Valentijnsdag!) al meer dan 15 restaurants opgebeld met de vraag of er nog plaats was voor 2 personen, maar tevergeefs. Zaterdagmorgen slaagde ik er dan toch nog in om een plekje vrij te vinden. En dan nog in één van onze favoriete eetplekjes, brasserie Tanderus in Nokere. En we hebben weer volop genoten van de lekkere maaltijd en vlotte bediening.

Zondagmorgen samen met de kinderen en kleinkinderen mijn wekelijkse zwemuurtje gehad, en daarna het al even traditionele bezoekje aan mijn moeder.
’s Middags mochten we aanschuiven bij onze zoon en schoondochter.
In de namiddag profiteerden wij volop van het mooie weertje door naar het voetbal te gaan. En onze jongens haalden zowaar opnieuw een overwinning uit de brand! Maar of ze zich alsnog zullen kunnen handhaven in 4e klasse is bijzonder twijfelachtig.
Na het voetbal gingen we onze wagen nog ’s tonen bij één van de schoonbroers, waarna we huiswaarts keerden om een rustig einde van het weekend te beleven.

Groetjes,

Billy

12 gedachtes over “Weekendverslag 14 & 15 februari

  1. Ja met valentijnsdag moet je altijd ruim van te voren reserveren haha, leuk dat jullie toch nog lekker hebben kunnen eten! Fijn dat jullie jongens gewonnen hebben, het was een heerlijk weekend zo te lezen 🙂

  2. Klinkt als een fijn weekend! Ik zal iedere keer met mijn neefje gaan zwemmen, hij vindt het prachtig, maar ik heb eigenlijk een hekel aan die overdekte zwembaden.
    Krijg altijd onwijs last van het chloor.
    En gefeliciteerd met de overwinning van je club…
    Mijn club gaf in 8 minuten de wedstrijd weg in Leeuwarden.
    Wat een slap begin, terwijl Cambuur bloedje fanatiek bezig was!
    Wat ook zo hoort, zeker in zo’n beladen derby als deze!

  3. Leuk weekend zo!
    Wat leuk dat je vaak zwemt met kinderen en kleinkinderen; leuk uitje!
    En fijn dat jullie auto zo goed bevalt 😀

  4. Sportieve kerel ben jij! Elke week zwemmen, jij lijkt alles volgens een bepaald schema te doen en alle tradities in ere te houden. Ik ben eerder van ” we zien wel wat de dag brengt” en ik ga niet elke week op familiebezoek. Het hangt van veel factoren af. Fijn dat je nog een restaurantje te pakken hebt gekregen met valentijn. Ik zorg er altijd op tijd voor dat ik iets gereserveerd heb!

dit vind jij er van...

