Hoera! (x2)

Na al dat panikeren vrijdag was er weer tijd voor ontspanning.
Na de werktijd was iedere werknemer uitgenodigd op de Nieuwjaarsreceptie van het bedrijf. Ik weet het, dat was een beetje laat…maar daar kiezen we niet zelf voor natuurlijk. En zo’n gelegenheid laat ik me ook niet voorbijgaan…

Daarna huiswaarts gekeerd, en na een deugddoende douche en een lekkere maaltijd stond mij een verrassing te wachten. Via mail was ik nl. uitgenodigd om een prijs in ontvangst te gaan nemen, die ik door mijn aanwezigheid op het Winters Bierfestival had verdiend. Ik wist eigenlijk niet echt waar ik mij moest aan verwachten, maar bleek dat ik de gouden prijs gewonnen had: een biermand met alle winnende bieren uit het Beer Awards Digitaal Festival! Een fantastische prijs natuurlijk voor een bierliefhebber als ik. Hoera!

En gisteren kregen wij een stijlvol jong koppeltje op bezoek dat eens kwam kijken naar onze wagen. Na een grondige inspectie en vragenronde wilden ze ook een proefritje maken, wat ik natuurlijk toestond. En dat hen duidelijk beviel. Na de rit thuis nog wat onderhandeld, waarna zij weer huiswaarts reden. Later op de avond kreeg ik telefoon van hen dat ze besloten hadden om onze wagen te kopen. Hoera!
Donderdagavond komen ze hem afhalen, wordt dus met pijn in het hart afscheid nemen van onze bloedmooie berline…

Groetjes,

Billy

26 gedachtes over “Hoera! (x2)

  1. Nevermind…:) ik stelde me ineens voor: wat een toeval zou het niet zijn als twee bloggers ineens voor hetzelfde bedrijf blijken te werken! Maar in West-Vlaanderen zijn er wellicht wel meer bedrijven die hun nieuwjaarsreceptie op een vrijdagAVOND houden 😉

  2. hihi .. jij had direkt genoeg in huis om te toasten op de verkoop van je auto, billy! 😀

    een dikke proficiat met je hoofdprijs én met de verkoop van je wagen!

    men heeft het altijd over een ongeluk dat nooit alleen komt, maar een geluk doet dat ook niet, eh! 😉

  3. Och, een auto is maar een auto. Ik ben daar erg makkelijk in en hecht me totaal niet aan dat soort materiele zaken. Je komt er wel overheen. Gewoon al dat biet in ene keer op en je bent weer vrolijk.

dit vind jij er van...

