Wandeling Bourgoyen 17 januari 2015

Door de perikelen met mijn moetje had ik nog niets verteld hier over de wandeling die ik met schoonzoon en kleinzoon maakte in het natuurgebied de Bourgoyen in Gent. Vrouwlief en dochter gingen op datzelfde moment shoppen in het centrum van Gent, wat amper enkele kilometers verderop ligt. Het was een prachtige dag, en veel mensen profiteerden daar net als wij van om te genieten van de rust en de natuur van dit mooie domein.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Liefs,

Billy

14 gedachtes over “Wandeling Bourgoyen 17 januari 2015

  1. Ik heb ze allemaal gezien, de ene foto nog mooier dan de andere. Je gevoel voor fotografie is goed ontwikkeld. Maar het is dan ook een prachtig natuurgebied. Ik denk dat ik voor de wandeling met jullie gekozen had 😉
    Liefs Kakel

  2. Het is geleden van toen mijn collega’s het natuurgebied nog aan het inrichten waren dat ik het bezocht heb. Misschien moet ik daar terug es gaan wandelen in plaats van naar Gent centrum te trekken :-).

dit vind jij er van...

