Mijn moetje – update

Bedankt voor alle beterschapswensen en steunbetuigingen. Het doet deugd dat de blogvrienden zo medelevend zijn. Ik had er écht geen goed oog in, en dan is zo’n steun hartverwarmend!

Mijn moeder is intussen aan de beterhand. Volgens de huisdokter was er een infectie op haar urinewegen, die de pijn in haar buik veroorzaakte. Door toediening van antibiotica en serum is dat euvel onder controle. Ze blijft wel nog vaak verward. Maar als de toestand zich stabiliseert, zou ze tegen het einde van de week opnieuw naar het rustoord kunnen gaan. Haar vertrouwde omgeving zal dan misschien ook beter zijn om die verwarring te verhelpen.

Liefs,

Billy

26 gedachtes over “Mijn moetje – update

  1. dat is nog eens goed nieuws billy,
    je kunt haar niet missen hé, hoe oud ze ook is,
    blij te lezen dat het weer wat aan de beterende hand is,
    en steunen doe ik je graag, jij helpt een ander toch ook als je dat kunt….

    xxx

  2. Waarom zouden we je niet steunen? Wat heb je aan bloggers als je er alleen mee kunt lachen.
    Het is goed te lezen dat je moedertje weer aan de beterende hand is. Medicijnen en rust zijn van levensbelang. Je zult opgelucht zijn!
    Sterkte en liefs,
    Kakel

  3. Wat een opluchting dat het beter met haar gaat. Het zal haar goeddoen terug te zijn in haar vertrouwde omgeving, een ziekenhuis is goed als het echt niet anders kan maar nergens beter dan ‘thuis’ 😉

  4. Bloggen gaat niet alleen over plezier. Het houdt elk aspect van het leven in. Elk aspect. Ook bij mij. Jij hebt geluk dat iedereen bij je reageert als je wat vervelends hebt!

  5. Even terug gelezen….vervelend van je moeder! Toch hoor je dat vaker dat bij urine infecties mensen verward raken, vervelende bijkomstigheid! Fijn om te horen dat je moeder opknapt! Sterkte en beterschap verder!

  6. Ik las je reactie op mijn blog dat ik je weinig bezoek online… Klopt!
    En man, wat heftig allemaal de laatste tijd!
    Fijn dat ze opknapt! Ik denk ook dat haar vertrouwde omgeving kan helpen, want ouwe bomen moet je niet verplanten naar mijn mening.
    Ik heb te vaak gezien dat mensen dan diep ongelukkig worden!

dit vind jij er van...

