Cadeautjestijd

Deze drukke tijden krijgen overmorgen een climax. Dan krijgen wij onze kids en kleinkids, mijn broer en zijn vrouw en hun dochter en vriend te gast. Woensdag wordt dus weer kookdag, maar gelukkig doen we dat graag. Onder het eten is er ook een quiz voorzien, waarvoor elk koppel 10 vragen stelt over 2 verschillende thema’s die we vooraf uitgeloot hebben. Bij ons zijn dat “bordspelen” en “het Nederlands voetbal”. En natuurlijk worden er ook cadeautjes uitgedeeld. Ook daarvoor hebben we enkele weken geleden een lotje getrokken. Mijn cadeau heb ik daarnet gehaald. Ik had onze schoonzoon uitgeloot, en heb iets gekocht van zijn verlanglijstje. Dan kan je sowieso niet veel verkeerd doen.

Ik wens jullie in alle geval al een fijne en gezellige kerstavond toe, en een zalige Kerst!

Liefs,

Billy

26 thoughts on “Cadeautjestijd

  1. Wij hebben ook klus gerief gekocht hier, voor de zoon en voor het lief van de dochter, ze krijgen elk een boormachine met toebehoren Dan is er nog een grote koffer op wielen die ik gekocht heb. Voor de verjaardag van het lief vd dochter een schroevendraaiersset van een goed merk. En voor mijne schat heb ik een uurwerk van fossil gekocht. Zoon in Canada krijgt ook een professionele boormachine, schoondochter een wafelijzer. Ben eens benieuwd waarmee ze mij gaan verrassen. Ik heb nog niets in elkaar gestoken. Vorig jaar heb ik ook een kwis gedaan. Mijn lijf werkt niet mee en het wordt heel eenvoudig, “raclette” en een ijstaart. Veel plezier met de feesten, en het kokerellen, en moge de beste winnen!

  2. IK krijg van vrouwlief ook altijd een lijstje, waar ik dan niets van koop. Als ze er mij eentje vragen lig ik even dwars, ik vind cadeautjes moeten verrassingetjes zijn… of niet zijn.

  3. Mo Billy toch! Ge geeft uzelf iets om te werken 😀
    Kerstavond zal hier zowat verlopen als bij u: familiair, eten, drinken en kadootjes.
    ook voor u veel plezier en een zalige kerst!

  4. Fijn dat je schoonzoon nog een verlanglijstje heeft. De meeste mensen hebben alles al en dat maakt geven erg lastig. Ik wens jullie hele fijne kerstdagen. Een fijne tijd met elkaar!
    Liefs Kakel

    • ♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•De Kerstman, noch ik weten of je stout of braaf bent geweest,
      maar ik wens je toch een vrolijk Kerstfeest!
      ✡ ✪ ✯ ✰ ✱ ✲ ✴ ✵ ✶ Ho Ho Ho …I wish you A Merry : Christmas, X-Mas, kiss-mas

dit vind jij er van...

