Biershoppen

(foto internet)

Vanavond ben ik met mijn zoon gaan shoppen. Binnenkort organiseert hij een pokeravondje met zijn vrienden, en tijdens het pokeren proeven ze op zo’n avond ook verschillende biertjes. Daarom vroeg hij me mee om verschillende biertjes te gaan uitkiezen. We hebben voor zijn budget (50 euro) zo’n 35 verschillende biertjes gevonden, van allerlei smaken en alcoholgehaltes.

Ik denk dat ik ook ga leren pokeren… 🙂

Groetjes,

Billy

50 gedachtes over “Biershoppen

    • en het is dan nog niet eens de gewone Hopus, Neusje! Maar om de Hopus primeur die nog hoppiger is dan de gewone. Voor de rest heb ik zelf al de Pannepot (heerlijk zwart bier, ideaal voor de winterse dagen) en Ne Flierefluiter geproefd.

      Ik weet niet precies wanneer het doorgaat, ik zal er niet bij zijn hé

dit vind jij er van...

