Weekendverslag 6 & 7 december

Zaterdagmiddag zijn we met onze beste vrienden en onze dochter en schoonzoon gaan eten naar ons favoriete restaurant. Zoals gewoonlijk was het aangeboden menu weer heerlijk (Christa, dit is écht een hele goeie tip!). Met uitstekende wijntjes erbij, en hartelijke en familiaire bediening is het altijd genieten.

Na de maaltijd besloten we om bij ons thuis nog wat te kaarten. Mijn kaartportemonnee werd zodoende alweer aangevuld… 😉

In de vooravond kregen we dan ook nog onze zoon en schoondochter over de vloer, en kort daarna kregen we hoog bezoek: Sinterklaas himself, met enkele ondeugende zwarte pieten erbij! Die hadden natuurlijk heel wat snoepgoed en speelgoed bij voor onze beide kleinzoontjes. Jonge Lou beseft het nog niet echt, maar Mero was danig onder de indruk.

Zondag was het mijn verjaardag, 53 herfstjaren op deze wereld. Langzamerhand zie ik die jaren met tegenzin voorbijkomen. En ook die dag stemt me niet altijd zo blij. Ik word meer geleefd in plaats van zelf te kunnen doen wat ik graag doe. Maar achteraf ben ik wel blij dat zoveel familie en vrienden langs komen om mijn verjaardag te vieren. Gelukkig kon ik ’s avonds nog wat bekomen toen iedereen vertrokken was, alvorens mijn weekend volledig af te sluiten…

Groetjes,

Billy

54 gedachtes over “Weekendverslag 6 & 7 december

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog een maand, dan ben ik net zo oud als jij 😉
    Het is maar beter om ouder te worden, Billy. Er mee ophouden is geen optie!
    Liefs Kakel

  2. hiep hiep hoera,
    je bent een jaartje jonger dan mij….
    Proficiat met je verjaardag,
    ik ben wat laat maar….
    in je info staat;
    Inleiding van het leven genietende bijna-50er
    en je weekend kennen we; dat is genieten zoals alleen Billy dat kan :o)

  3. Gelieve niet al te pessimistisch over je 53 jaren te doen want binnen 8 maanden is het mijn beurt 😉 Gefeliciteerd in ieder geval en dat er ondanks je aversie tegen het ouder worden nog vele jaren mogen bijkomen….beter dan dat het stopt 😀

    • hahaha, Bea! Ok, ik ben het eigenlijk al vergeten, dat pessimistisch momentje. Het leven blijft mooi, zelfs op je 53e!
      Ik heb nog geen plannen om te stoppen… 😉
      Bedankt voor de wensen!

  4. Hey Billy! Ik wens je alsnog een prettige verjaardag en ik kan er in komen dat je vanaf nu niet graag meer verjaart. Ik zit met hetzelfde gevoel.Gelukkig hebben jullie er wel lekker van genoten!
    Ik onthou je tip!

  5. Nog van harte met je verjaardag gewenst. Ik snap je gevoel helemaal. Heb ook altijd het idee dat ik op verjaardagen alleen maar aan t rennen en vliegen ben in de keuken. Maar na afloop ben ik altijd wel blij dat iedereen langs is geweest en voel ik me een rijk mens….

dit vind jij er van...

