Hieperdepiep!

Vrouwlief was gisteren jarig, en kwam hierdoor net als de meerderheid van onze vriendenbende bij de club van 50. Er zijn ook nog 2 jonkies die nog enkele jaartjes moeten wachten vooraleer zij die “eer” genieten, en dan raken de oudsten al bijna aan cijfertje “6”…

Woensdagavond gingen wij voor vrouwliefs verjaardag eten, in het restaurant van haar zus en vriend. De vorige keren dat we er aten viel het me wat tegen qua prijs/kwaliteit, maar deze keer was het super lekker. Enorm genoten van dit culinaire avondje dus.
Gisteren, op haar verjaardag zelf dus, kwamen gewoontegetrouw heel wat familie en vrienden over de vloer om haar te feliciteren. Zowat de hele dag waren we dus druk bezig met drankjes schenken, hapjes aanbieden en leeggoed wegbergen. Heel druk dus, maar daarvan kan vrouwlief erg genieten (ik heb het toch liever wat rustiger).

Intussen is m’n feedreader weer ontzettend aangegroeid, en moet ik me nu al verontschuldigen dat ik onmogelijk bij iedereen een reactie kan achter laten. Ik doe m’n best…

En nu maar genieten van het weekend!

Liefs,

Billy

 

29 thoughts on “Hieperdepiep!

  1. Proficiat met je vrouw! 50…een mooie leeftijd…om ouder te worden 😉 Fijn dat alle beslommeringen weer achter de rug zijn. Ik wens haar een mooi en gezond nieuw levensjaar toe. Met jullie dierbaren erbij, vanzelf. Aparte naam voor een restaurant – Hobo- maar het ziet er heel aangekleed uit.
    Niet alles bij lezen, joh, we hebben allemaal weleens iets dat we “achterop” raken met reageren.
    Bij vrienden moet dat kunnen 🙂
    Liefs en nog een fijn weekend,
    Kakel

  2. Ja, dat gaat door. Nog 2 jaar en ik mag me ook onder die club scharen. Hoewel ik me totaal nog niet zo voel. Maar ja, hoe moet je je voelen als je 50 bent. Gewoon piep jong toch ? 🙂
    Gefeliciteerd met je vrouw Billy

  3. Oh jee, moet je je nu ook al verontschuldigen als je geen reactie achterlaat? Ik heb voor mijzelf de regel dat ik alleen op andere blogs reageer nadat ik zelf een stukje heb geschreven. Anders besteed ik mijn tijd alleen nog aan het lezen van andere blogs, in plaats van zelf creatief te zijn. Dus zoveel reageer ik ook niet…

    Van harte gefeliciteerd met je vrouw, in elk geval.

  4. Alsnog van harte gefeliciteerd met je vrouw!
    Fijn dat het eten deze keer beter was. Wel eerlijk dat je gewoon schrijft dat de prijs-kwaliteitverhouding tegenviel, ook al is het een restaurant van familie.

dit vind jij er van...

