Gewond

Het was m’n dagje niet vandaag. We hadden het helemaal niet druk op het werk. Doordat we nog in de opstartfase zitten, gaat er veel tijd in het testen van machines en het (laten) aanpassen van sommige technische installaties om beter te werken. Zo komt het ook dat we bepaalde dagen druk bezig zijn met testen, en andere dagen wat ronddwalen op zoek naar nuttig werk. Vandaag was er eentje van die laatste, en ik dacht eraan om aan de zaaginstallatie de rail waar de zaag in loopt in te vetten omdat die nogal stroef loopt. Maar toen ik m’n hoofd rechtte knalde ik pardoes in een stuk uitstekende schroefdraad, met als gevolg (naast een ferme vloek) een put(je) in m’n hoofd waaruit al snel een straal bloed langs m’n wangen liep.

Ik zocht snel de EHBO-medewerker op, maar die stuurde me door naar de personeelsverantwoordelijke, die me op haar beurt naar de kliniek bracht omdat het duidelijk was dat de wonde moest gehecht worden. Zo zit ik nu bovenaan m’n hoofd met een aantal draadjes tussen m’n haar.  En moet ik heel voorzichtig zijn bij het wassen van m’n haar, en moet ik ook 2 weken wachten om m’n haar bij te trimmen.

Vervelend, maar eigenlijk niet erg…

Groetjes,

Billy

❤

24 gedachtes over “Gewond

  1. Geen putje in je hoofd maar een put! Deskundig laten hechten is beter dan blijven lopen tobben. En nu is het vakkundig aangepakt, een wijs besluit. Beterschap Billy!
    Liefs Kakel

  2. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Of in schroefdraad zoals jij hebt ervaren. Ach ja. Een putje in je hoofd is gelukkig niet levensbedreigend. Beterschap iig.

dit vind jij er van...

