Van een oude bok en een jong blaadje…

Het zou een modern sprookje kunnen zijn.

Maar dat is het helemaal niet. Gisteren hoorde ik in het nieuws op de radio dat Charles Manson (80) gaat huwen met zijn jongere vriendin (26!). Mocht het nog maar alleen dat grote leeftijdsverschil zijn, dan had ik er geen probleem mee. Het meisje neemt helemaal zélf die beslissing. In zo’n gevallen verdenkt men zo’n jong ding vaak van financiële beweegredenen, in de hoop van op korte termijn een grote som geld op de rekening te krijgen.
Maar als je weet dat Charles Manson in de gevangenis zit voor de moord die hij in 1969 pleegde op actrice Sharon Tate, de hoogzwangere vriendin van regisseur Roman Polanski, dan walg ik toch van zo’n beslissing.

Wat gaat er dan in dat hoofd om vraag ik me af…

Groetjes,

Billy

27 gedachtes over “Van een oude bok en een jong blaadje…

  1. liefde is blind billy, zo zegt men, maar mijn moeder zei dan, ze verdomd het om te kijken..
    zie de vrouw van joran van der sloot, zo’n misselijkmakende man,
    die een leuke vrouw heeft, en een lief kindje,
    ik hoop dat die genen van dat kindje wat gezonder zijn….

  2. Eigenlijk zouden ze dat kind tegen zichzelf moeten beschermen. Zo iemand is gewoon ziek, niet? Hoe loopt zoiets? Word je op een dag wakker en denk je dan ‘laat ik vandaag eens contact gaan zoeken met Manson’?!

  3. Ja, en dat kind was helemaal vol van de man. Omdat hij als enige weet wat de waarheid is. En ze volgt hem al negen jaar. Negen jaar! Er liep een rilling langs mijn rug die ik die ouwe knar zag. Niet omdat hij oud is, maar om wat hij gedaan heeft…
    Liefs Kakel

  4. Bizar! W.s aandacht nodig of zo’n hardnekkig drijfveer die ik wel eens vaker bij sommige van m’n sexe genoten heb gezien; het smachten naar dat “beetje” fout en onbereikbaarheid…waar deze vrouw dat om welke reden dan ook dat zó erg heeft dat het meer weg heeft van een geestesziekte….

dit vind jij er van...

