Nieuwe uitdaging

Ik had er nog niets over verteld, maar vandaag heb ik de eerste werkdag achter de rug in een nieuwe werkomgeving. Precies een jaar geleden deed ik net hetzelfde. Maar ik heb nooit begrepen waarom ze mij daar aangenomen hebben. Er was (veel) te weinig werk voor het aantal mensen die daar werkten, en ik heb vele lastige nachten achter de rug gehad (om wakker te blijven). Ook de vooruitzichten waren slecht, en er was al een boodschap verschenen van de directie dat er meer en meer economische werkloosheid zou zijn.

Enkele weken terug werd ik per toeval gecontacteerd door iemand van wie ik nog lessen “leiding geven” heb gekregen toen ik nog bij Deceuninck werkte. Hij heeft zelf een recruteringsbureau, en stelde mij een vacature voor waarin ik misschien geïnteresseerd was. Omdat het in mijn ervaringswereld ligt, de plasticverwerkende industrie, was ik dat natuurlijk. Na enkele gesprekken en bezoeken aan het bedrijf heb ik toegehapt. Het is nl. een hele mooie uitdaging: de opstart van een hele nieuwe afdeling waar men laminaat gaat maken in pvc.
Vanaf vandaag dus tewerkgesteld in multinational Beaulieu International Group!

Groetjes,

Billy

32 gedachtes over “Nieuwe uitdaging

  1. Gefeliciteerd! Ik geloof alleen niet in toeval, Billy… Die nieuwe baan kwam je gewoon toe.
    Ik wens je een leuke werktijd met prettige collega’s toe. Succes!
    Liefs Kakel

  2. Wat een verrassing! En wat ondernemend van je … lef hoor! Maar goed, als je ook niet op de goede plek zit, moet je wel wat. In ieder geval gefeliciteerd en veel werkplezier gewenst!

dit vind jij er van...

