Rugperikelen…het vervolg

🚑 Bloggers die mij al een tijd volgen weten wellicht dat mijn vrouw al jaren sukkelt met rugproblemen. Vandaag wordt ze voor de 5e keer geopereerd. Een van de discusprothesen die ingebracht werd bij vorige ingrepen, is onvoldoende vastgegroeid. En die zijn ze op dit eigenste moment aan het vervangen. Ze wordt pas tegen 16u op haar kamer terug verwacht, zodat ik ruimschoots de tijd had om weer huiswaarts te keren.

🍴 Vanmiddag heb ik voor mezelf varkenshaasje met mosterdsaus klaargemaakt, met gestoofd witloof erbij. Heerlijk gesmuld heb ik!

🚗 Straks terug naar het ziekenhuis om vrouwlief bij te staan. Hopelijk is alles goed verlopen…
Ik neem mijn laptop mee naar daar, en ga ’s uittesten of ik via Wifi op internet geraak. Anders worden het de volgende dagen wat mindernetdagen… 😐

Groetjes, en alvast een fijn weekend!

Billy

23 gedachtes over “Rugperikelen…het vervolg

  1. ik hoop echt dat het da deze keer helemaal goed komt billy, jij koken voor jezelf:-) dan kun je dat ook mooi doen als je vrouw thuis is, leg je haar maar eens fijn in de watten

    lieve groeten en veel beterschap.

  2. Ik duim voor jullie dat de operatie goed gegaan is, en dat het deze keer wel de gewenste resultaten opleveren zal zodat jullie snel weer samen leuke uitstapjes kunnen maken.
    Mmmm….die witlof;-)) Was ‘ie lekker?

dit vind jij er van...

