Weekendverslag 1 & 2 november

Zaterdagmorgen begon nogal chaotisch. Ik wou met de wagen naar de bakker, maar toen ik de sleutel omdraaide kreeg ik geen enkele reactie. Geen enkel lampje brandde, en kreeg ook niks te horen. Platte batterij! Dan maar te voet naar de bakker om de hoek… Na het ontbijt onze vriend opgebeld met de vraag of hij met zijn startkabels wou komen. Na het aansluiten kregen we onze wagen onmiddellijk in gang. (Intussen ben ik ermee naar Battery Street geweest, waar ze de batterij hebben uitgemeten. Bleek deze in prima staat! Er moet zaterdagmorgen dus een elektronisch mankement geweest zijn.)

Toen onze vriend vertrokken was, namen we de fiets om op kerkhofbezoek te gaan. Eentje in het naburige Anzegem, waar we nadien ook traditiegetrouw een bezoekje brachten aan mijn suikernonkel. Daarna nog het plaatselijk kerkhof hier bezocht. In totaal hadden we 23 km gefietst. Na het middagmaal besloten we om nog een ritje te maken met de fiets. Het was écht te mooi weer om binnen te blijven zitten. Nog een ritje van 25 km gefietst, wat ons totaal van die dag ons dus op 48 km bracht.

In de vooravond werden we verwacht bij mijn schoonbroer voor een drink ter gelegenheid van zijn verjaardag. Omstreeks 19u moest ik er alweer vandoor, want samen met enkele vrienden zijn we naar een bluesconcert geweest in Zingem. Zoals gewoonlijk weer een aangename avond beleefd, al hadden we op muzikaal gebied al betere dingen gezien daar.

Zondagmorgen na het ontbijt gaan zwemmen, en nadien ging ik mijn moeder en schoonmoeder ophalen. We werden ’s middags nl. bij onze dochter en schoonzoon verwacht voor het middagmaal en koffie ter gelegenheid van Mero’s verjaardag. Hij werd alweer erg verwend met cadeautjes. En wij met een heerlijk maal, en lekkere taart bij de koffie nadien. Daarna zijn we nog een hele tijd blijven plakken nadat er nog enkele familieleden bijgekomen waren. En er heel wat drankjes genuttigd werden… 😉

Groetjes,

Billy

22 gedachtes over “Weekendverslag 1 & 2 november

  1. eigenlijk een vrij rustig weekend..

    en fietsen en zwemmen altijd zijn mooi meegenomen..

    de pech met de wagen was natuurlijk minder leuk, hopelijk wordt dit geen probleem in de nabije toekomst

    prettige dag Billy..

  2. Wat geweldig als jullie zo familiair zijn! Ik heb gene goeie band met mijn broers en vind dit wel jammer. Ze zijn zo anders dan ikke, en zo materialistisch ingesteld, om niet te zeggen, geldjoden, haha. Allee, leuk dat het weer een weekend uit de duizend was!

    • ik vond het ook vreemd, maar ik wacht maar af of het nog eens gebeurt. Ik kan dan nog altijd eens een grondige check-up laten doen van het elektronisch systeem.

  3. Gefeliciteerd met je schoonbroer en je kleinzoon! Was je potdomme tussen mijn spam beland, daar begrijp ik niets van. Evenmin als van je auto… Laat er naar kijken. Straks sta je ’s nachts met panne.
    Wat doen jullie toch altijd verschrikkelijk veel leuke dingen in het weekend!
    Liefs Kakel

dit vind jij er van...

