Nazomeren

wat een heerlijk weertje blijft het toch. Eind oktober en nog zowat 20ยฐC op de thermometer, ongelooflijk! En dat in mijn werkloze weekje. Bij gebrek aan werk hoefde ik deze week dus niet te werken. Kon dus volop genieten… ๐Ÿ˜‰

Gisteren wou vrouwlief nog een nieuwe pyjama halen omdat ze volgende week de zoveelste ingreep aan haar rug moet ondergaan. We besloten om dat met de fiets te doen, waarbij we gezelschap kregen van onze dochter. Toen we aan de winkel kwamen besloot ik door te rijden, en deed een heerlijk fietstochtje dwars door het dichtbij gelegen natuurgebied De Gavers. Het fietspad tussen de bomen lag er hier en daar wel drassig bij, maar dat deerde me niet. En toen bereikte ik de waterkant…

WP_000121 WP_000120

In de recreatiezone bleken heel wat mensen te genieten van dit nazomerweertje. Het terras aan รฉรฉn van de cafetaria’s was dan ook goed bezet. Ik liet me (voorlopig) niet verleiden en zette mijn fietstocht verder.ย  Wat later werd de zin in een lekker biertje me toch te sterk, en sprak ik met vrouwlief en dochter af in een recentelijk geopende brasserie/loungebar in de buurt… ๐Ÿ˜‰

Groetjes,

Billy

โค

23 gedachtes over “Nazomeren

  1. uitzonderlijk mooi weer Billy..

    bij de Gavers moet ik spontaan aan Geraardsbergen denken, maar daar zijn je foto’s niet genomen..

    ik kan e het domein wel aanraden..

    alvast een prettig weekend gewenst

    • nee Willy, de Gavers van Geraardsbergen liggen hier toch wel een beetje te ver van af om met de gewone fiets naartoe te rijden… ๐Ÿ˜‰

      Jij ook een fijn weekend!

  2. Wat een heerlijk weer he. Wij kunnen er ook zo van genieten.
    Met iedere zomerse dag en dit lekkere zomerse weer neem ik het er van en ben ik lekker buiten.
    Groot gelijk dat je je fietstochtje voortzette.
    Sterkte voor je vrouw met de rugoperatie!!

  3. Heerlijk he?. Ik kom net van het strand af. Lekker liggen zonnen uit t windje… Zaaalig…. Wat vervelend voor je vrouw. Ik hoop dat de operatie haar de nodige verlichting zal geven.

  4. Aan de kust was het al snel afgelopen met de pret: rond halfvier vielen er regendruppels en trok de hemel dicht. Maar ’t bleef wel warm, dat wel.

  5. Ik kom vrouwlief sterkte toewensen bij de operatie en wat is het nog steeds genieten van de mooie nazomer in de Lage Landen. Hier in Andalucia ook niets te klagen. Het blijft alleen hier ’s avonds nog heel aangenaam met zo’n 20 graden.
    Grtz Mara

  6. Heerlijke nazomer is het, we worden nogal verwend ๐Ÿ™‚
    Ik wens uw vrouw een succesvolle operatie toe en een voorspoedige genezing zodat jullie snel weer samen de fiets op kunnen ๐Ÿ˜‰ …al zal dat dan waarschijnlijk voor na de winter zijn ๐Ÿ˜‰

dit vind jij er van...

