Weekendverslag 4 & 5 oktober

Eerst en vooral dank voor alle beterschapswensen!

Zaterdag hield ik het wijselijk rustig en hield ik huisarrest. In m’n luie zetel wat tv gekeken, vooral programma’s die op de digibox stonden. ’s Avonds naar het rampzalige voetbal van stadsploeg SV Zulte-Waregem. Wat een verschil met de voorbije jaren!

Zondagmorgen geen fietsen of zwemmen. Toch brachten wij een bezoekje aan brouwerij Bavik de Brabandere ter gelegenheid van de Open Bedrijvendag. We waren daar natuurlijk niet alleen, en konden na de rondleiding proeven van één van hun brouwsels.
In de namiddag gingen we eerst met vrienden naar de boerenmarkt, om daarna de eerste voorstelling bij te wonen van ons nieuwe cultuurabonnement: Willem Vermandere.
Willem zagen we al enkele keren aan het werk, en deze keer was hij omringd door 7 klasrijke muzikanten. In zijn sappige dialect vertelde Willem over de naweeën van de Eerste Wereldoorlog, zijn jeugd en ook traditionele verhalen over Cordula, La Belle Roselle en Ettore passeerden de revue. Naar Willem kan ik blijven luisteren, de voorstellingen vervelen dan ook geen moment, en ook op muzikaal vlak bleven de toeschouwers geboeid door al dat moois. Na de voorstelling dus niks anders dan positieve kritiek te horen gekregen.
’s Avonds nog wat blijven napraten bij onze vrienden, om dan huiswaarts te keren.

Intussen is mijn verkoudheid al stukken beter, maar ik ben nog niet helemaal fit. Dat zal wellicht nog een tijdje duren…

Groetjes,

Billy

16 gedachtes over “Weekendverslag 4 & 5 oktober

  1. zaterdag was even bekomen..

    maar op zondag was je wel actief..

    zo’n brouwerij bezoek is altijd interessant en Vermandere die zou ik ook niet willen missen

    prettige dag Billy

  2. Leuk te lezen dat je ondanks het ziek zijn, toch kunnen genieten hebt van een fijne zondag!
    Wat die verkoudheid betreft… je blijven soigneren hé 🙂

  3. Ik voel me ook al niet te best. Wat is me dat allemaal zeg. O, en ergens op mijn facebook las ik dat Stef Kok wat catering deed bij den Bavik. Allee bij dienen Brabander. Vermandere mogen wij ook wel.

dit vind jij er van...

