Weekendverslag 20 & 21 september

Zaterdag stond in de vooravond weer een proeverij van onze bierproefvereniging op het programma. Op verplaatsing deze keer, want we trokken naar Café Local, waar de 3 jonge brouwers van Brouwers Verzet hun proeflokaal hebben. Deze 3 enthousiaste kerels werken zelf bij een grotere brouwerij, en in hun vrije tijd brouwen ze voor eigen rekening.
Op het menu stonden dus allemaal biertjes van hun brouwerij (klikken op afbeelding voor meer info):

Rebel Local

Super Noah

Moose Blues

Oud Bruin

En tenslotte Golden Tricky, waar ik geen afbeelding van heb. Het is ook een biertje dat op maat gemaakt werd voor een privé-persoon, en (voorlopig?) alleen op vat te verkrijgen is. Een beschrijving ervan vind je hier: Golden Tricky op Brugs bierfestival.

Na de proeverij, waar ik met mijn schoonzoon, schoonbroer en onze beste vriend naartoe ging, hebben we samen met de vrouwen nog een hapje spaghetti gegeten bij ons thuis.

Zondagmorgen vroeg uit de veren. Schoonzoon en ik waren afgesproken om de Mantie Smet Memorial te fietsen. Toen we vertrokken was het aan het miezeren, maar omdat men opklaringen had voorspeld, zetten wij toch door. En gelukkig maar, want toen we voorbij halfweg onze 85 km waren, klaarde het mooi uit en kwam de zon tevoorschijn.  Kort na de middag waren we thuis, met zo’n 95 km op de teller, mooie prestatie…al zeg ik het zelf… 😉

In de namiddag gingen we naar het voetbal kijken, en yeah…onze jongens haalden verdiend hun eerste overwinning!
Daarna nog naar een vriend die gisteren zijn verjaardag vierde, voor een hapje en een drankje. En zo konden we het weekend alweer afsluiten…

Groetjes,

Billy

15 gedachtes over “Weekendverslag 20 & 21 september

  1. Dit weekend werd er hier geklust maar zaterdag gingen we een snelle hap eten en hebben uiteindelijk een heel menu gegeten, toeme, hebben ons weer eens laten gaan! Dit biertje ken ik niet. Volgende week gaan we naar de brouwerij van Watou omdat de verbruikzaal van Westvleterern gesloten is. Mijn Canadeesjes willen trappist drinken. Daarna gaan we naar de wijnboerderij van mijn kozijn, in Boezinge bij Ieper.

dit vind jij er van...

