Een tijdje geleden…

Toen ik de SD-kaart uit ons fototoestel haalde, merkte ik dat er nog enkele foto’s op stonden van een activiteit waarover ik hier eerder dit jaar heb geschreven. Blijkbaar ben ik toen vergeten om er wat beeldmateriaal bij te voegen.

Maar ra ra…van wàt zijn die foto’s nu ook alweer? Zoek het maar op… 😉

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Groetjes,

Billy

21 gedachtes over “Een tijdje geleden…

  1. Foto’s genomen in een brouwerij….die haar flesjes niet verkocht kreeg 😆
    Het is te warm om opzoekingswerk te doen, ‘k zal het aan anderen overlaten 😀

  2. allez, kzal het zelf maar verklappen hé…
    De foto’s komen van brouwerij De Kroon in Neerijse, die we op 27 april bezochten met onze bierfanaten
    Met de zoekfunctie in WordPress was dit nochtans makkelijk te vinden dacht ik…luie drommels!

dit vind jij er van...

