Bezig blijven…

Vanmorgen ben ik al om 6u op m’n racefiets gesprongen voor een ritje. De zon was net opgekomen, en toen ik aan de Leie kwam wou ik er een foto van nemen met mijn smartphone. Kwaliteit is niet zo denderend, maar ja…

zonsopgang vanaf de Leiebrug in St-Eloois-Vijve
zonsopgang vanaf de Leiebrug in St-Eloois-Vijve

 

Het was heerlijk fris fietsen, en ik maakte een tochtje van zo’n 50 km. Toen ik rond was begon de zon al serieus warmte te geven.  Ik ben blij dat ik nu toch nog eens met de racefiets op weg kon, is goed om de extra calorieën van het goeie leven weg te werken… 😉
Al gaan we vanmiddag alweer eten met vrienden…

Vorige zondag deden we dat met de familie ter gelegenheid van de 93e verjaardag van mijn moeder morgen. Ik zal haar helaas niet kunnen gelukwensen, want morgen vertrekken we met onze dochter,  schoonzoon en kleinzoon Mero naar Waalwijk. Daar gaan we een fietstocht maken in de omgeving en dan ’s avonds lekker eten in ons hotel. Zaterdag gaan we dan naar de Efteling, en keren dan ’s avonds terug huiswaarts.

Groetjes,

Billy

21 gedachtes over “Bezig blijven…

  1. ’s Morgens bij zonsopgang gaan fietsen geeft wel een speciaal gevoel heb ik al ondervonden (als ik naar mijn werk fiets) :de geluiden van de natuur overstemmen nog de geluiden van het verkeer.
    Toch wel sfeervolle foto Billy!

  2. Rond die tijd was ik wel uit bed, maar dan heb ik nog geen zin om gaan te fietsen en al helemaal geen 50 kilometer!
    Maar goed Billy, jullie maken een verstandige trip naar Nederland. 😉
    Veel plezier!

  3. Wat een sfeervolle foto. Mooi he, zo’n zonsopgang! Nog serene rust overal, heb je vaak het idee dat je alleen op de wereld bent/fietst.
    Van harte met de verjaardag van je moeder! Wat een prachtleeftijd zeg!
    En heel veel plezier in het Nederlandse…. Waalwijk, de Efteling, helemaal leuk!

    groetjes inge

dit vind jij er van...

