En het wordt…zomer?

Deze week nog 3 nachtjes werken, en dan ben ik in verlof.

Vrijdag zetten vrouwlief en ik dit in met een etentje. En verder staat al heel wat op de planning, etentjes met vrienden, een bezoekje aan de Efteling met onze dochter en schoonzoon en kleinzoon Mero, enkele dagen naar Utrecht met vrienden, en hopelijk ook enkele keren barbecue.

Deze week belooft het qua weer in elk geval al veel goeds, en dat werd ook nodig. Door het overvloedige regenweer van vorige week had ik nog geen gelegenheid om het gazon te maaien, en het stond zeg maar…redelijk wild…

P1050392

En daar heb ik daarnet al iets aan gedaan… ๐Ÿ˜‰

Groetjes,

Billy

โ™ฅ

17 gedachtes over “En het wordt…zomer?

  1. Morgen is het hier ook (hoognodig) grasafrijdag…..niet echt een leuk vooruitzicht.
    Hopelijk heb je een heel zonnig verlof, wij kunnen er ook maar deugd van hebben ๐Ÿ˜€

  2. dat klinkt erg goed billy,
    utrecht, daarvan ga je genieten, en de efteling, da’s zeker feest ๐Ÿ™‚
    BBQ altijd prijs en gras maaien ehhh.
    was dat ๐Ÿ™‚

    geniet van je verlof hรฉ
    xxx

  3. Ik vind het lekker ruiken als het gras is gemaaid.
    Soms doe ik het maar meestal mijn man (gelukkig haha)
    Je hebt een heerlijke week in het vooruitzicht, geniet er maar van!

dit vind jij er van...

