Krakende wagens…en meer

Donderdagnacht was er medisch onderzoek op het werk. En daarbij stelde de arts een piepend geluid vast in mijn longen. Reden genoeg om vandaag ’s de huisarts op te zoeken. Die stelde evenwel niks vast, maar wil voor alle zekerheid een longfunctietest laten uitvoeren. Dus mag ik woensdagnamiddag naar de kliniek in Kortrijk voor die test. Wordt vervolgd!

Zaterdagnamiddag gingen vrouwlief en ik fietsen, ondanks de dreigende onweerswolken. Een mooi tochtje gereden vanuit onze thuishaven langs Ooigem, Wielsbeke (waar zondag het Belgisch Kampioenschap wielrennen zou georganiseerd worden), Oostrozebeke en Meulebeke. En geen druppel regen gehad!

Zondagmorgen heb ik me bezig gehouden met enkele zaken waarvan ik de organisatie op mij neem. Zo heb ik alles afgehandeld voor ons vriendenweekend in oktober, heb ik het excelbestand voor de komende Tourpronostiek aangepast, en heb ik ook nog een hotelletje geboekt in de omgeving van Utrecht waar we met vrienden van ons 2 nachten zullen doorbrengen in het verlof, en daar een fietstochtje mét eten onderweg zullen maken. Toeristische tips zijn altijd welkom!

Zondagmiddag was er eetfestijn van het RVT waar mijn schoonmoeder verblijft. Dit ging door in domein de Ghellinck in Elsegem. Daarna gingen we in  het RVT nog iets drinken, en keken we daar naar het BK wielrennen. Waar we onze Westvlaamse renner Jens Debusschere de overwinning zagen halen. Daarna nog bij vrienden langs geweest.

En zo zijn we weer toe aan een nieuwe werkweek…nog 3 weken en dan begint het verlof.

Groetjes,

Billy

18 thoughts on “Krakende wagens…en meer

  1. zo billy, je hebt een piepertje ingeslikt, da’s niet goed.
    het fluitje van de scheids?

    alle gekheid op een stokkie, ik hoop dat de dokter je snel gerust kan stellen,
    xxx

  2. Hoe ouder we worden, hoe meer er wordt ontdekt. Maar het is goed dat het nader wordt onderzocht voor de zekerheid. Je hebt in ieder geval een goede conditie, gezien de vele fietstochten die je maakt. Heerlijk, bijna vakantie! Ik kijk er ook naar uit. Nog een paar daagjes en dan 6 weken vrij 🙂

  3. Utrecht is een super stadje om naartoe te gaan! Eén van mijn favoriete citytrips tot nu toe… veel plezier ginder tussen de vele fietsers 🙂
    Eens een check-up kan geen kwaad… hopelijk eentje met goed nieuws.

  4. Hopelijk, al zou het jammer zijn voor die man, heeft die arts last van tinnitus en is er niets aan de hand met je longen. Succes morgen!!
    Een goed gevuld, sportief weekend.

  5. Ik hoop dat het onderzoek met een sisser afloopt!
    Rond Utrecht heb ik veel gefietst, maar tips kan ik je helaas niet geven, want elke fietstocht startte vanaf huis (omg. Rotterdam) maar jou kennende komt dat helemaal goed. Nu je onderzoek nog, ik duim voor je, Billy.
    Goed gepresteerd van de Rode Duivels 😀 Ik zie het er nog van komen dat “we” tegen elkaar komen te spelen. Dat zou leuk zijn…
    Liefs en het beste met je gezondheid,
    Kakel x

dit vind jij er van...

