Elbow – The bones of you

Muziek kan mij zo emotioneren, en dan nog artiesten live kunnen bekijken en beluisteren geeft me écht een kick.
Paleis 12 op de Heizel in Brussel zag er nog redelijk leeg uit toen we daar zaterdagavond aankwamen. Het was een aangename kennismaking met deze nieuwe concertzaal, die pas vorig jaar de deuren opende. De capaciteit ligt tussen Vorst Nationaal en het Sportpaleis in, en bedraagt maximaal 15.000 toeschouwers. Het voorprogramma lieten we aan ons voorbij gaan, in de plaats daarvan nuttigden wij eerst een drankje dat qua prijs heel goed meeviel.

En toen werd het tijd voor Elbow. Zanger Guy Garvey weet perfect hoe hij de menigte op z’n hand krijgt, en had dan ook al vlug de handjes op elkaar.
“The bones of you” was hun 2e nummer van de avond en bracht er meteen al heel wat schwung in. En het zou niet meer stoppen.

Ik heb enorm genoten van de avond, en duizenden toeschouwers met mij!

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

 

15 thoughts on “Elbow – The bones of you

  1. Muziek is niet zo maar een beetje emotie, het kan zelfs troosten. Ik kan geen dag zonder. Fijn de je zo genoten hebt, ik wens je nog vele mooie concerten toe!
    Liefs Kakel

  2. Muziek is alles Billy. Zonder muziek zou het leven flink saai zijn.
    Deze elbow kan er mee door. Voor op de rustige dagen zal ik maar zeggen 🙂

dit vind jij er van...

