Weekendje weg

Straks ga ik al m’n laatste werknachtje van de week in, want morgenavond zullen we al in Hombourg zitten. We verblijven er het komende Pinksterweekend nl. met onze dochter, schoonzoon en kleinzoon Mero in een vakantiewoning.

Hombourg ligt nét onder de Voerstreek – in het Land van Herve –  niet zo gek ver van Maastricht, Luik en Aken.

Zaterdag fietsen schoonzoon en ik in Alken de Cristal Alken Classic. Die tocht van 140 km vervangt de eerder geplande toerrit Tilff-Bastogne-Tilff, die pas zondag doorgaat.
Zondag gaan we dan met de vrouwen en kleinzoon een fietstocht maken door de Voerstreek. Er wordt prachtig zomers weer voorspeld, en het zal dan ook ongetwijfeld lekker fietsen zijn. Al zal het heuvelachtige aspect van de Voerstreek ons wellicht het zweet op de rug laten lopen… 😉

Ik wens jullie allen een heerlijk weekend toe!

Liefs,

Billy

21 gedachtes over “Weekendje weg

  1. Een heerlijk (fiets)weekendje voor de boeg! Dat huisje ziet er niet verkeerd uit. En brood verkrijgbaar op loopafstand want ook vorige gasten vinden het “handig dat de bakker tegenover het huis ligt!” haha! 😉
    Veel plezier Billy!

  2. Het schijnt echt prachtig weer te worden, en daar heb ik nu al zin in. Dat worden twee fantastische (fiets(dagen voor jullie, Billy. Ik hoef niet te zeggen: geniet ervan, want jij doet niet anders 😀
    Veel plezier!
    Liefs Kakel

  3. Billy, dit vindt ik persoonlijk één van de mooiste streken van belgie, en zo veel natuur, ik weet nu al dat je het heel mooi gaat vinden, en de forelkwekerijen liggen daar in ieder dorp 😉

  4. Ik hoop dat je datgene wat jullie hebben willen doen gelukt is van het weekend….aan de ene kant was het erg warm en aan de andere kant was het weer ook erg slecht! Maar heerlijk om er even tussenuit geweest te zijn!

dit vind jij er van...

