Moederdag

Gisteren was het Moederdag. Hierbij wil ik dan ook alsnog alle moedertjes hier feliciteren!

Na mijn zwemuurtje op zondagmorgen ben ik naar de dichtstbijzijnde drankenhandel geweest om een fles Elixir d’Anvers voor mijn moeder. Omdat het gisteren eveneens onze 30-jarige huwelijksverjaardag was heb ik meteen ook een flesje champagne meegegraaid om dit heuglijke feit te vieren met vrouwlief. Niet te geloven dat ik het (meer dan) 30 jaar uithou met één en dezelfde vrouw. Of zij met mij, dat laat ik aan jullie verbeelding over… πŸ™‚
Daarna zijn we samen naar mijn moeder geweest, waar ook mijn broer en zijn vrouw onsΒ  na een tijdje vervoegden. Zij hadden een paar pantoffels mee, ondanks het feit dat ze er al zo’n 3 paar staan heeft…duh!
’s Middags gingen we naar het eetfestijn dat hier georganiseerd werd door en voor de plaatselijke chiro. Niet echt mijn favoriete tijdverdrijf, in zo’n grote meute eten, maar om de jeugd te steunen moet je ook af en toe iets tegen je zin doen.
Daarna zijn we met onze dochter, schoonzoon en kleinzoon bij hen thuis gaan kijken naar het voetbal op tv. En intussen enkele Omerkes en cava’s genuttigd, zodat we ’s avonds wijselijk besloten om die champagne dan maar op een andere dag te delen.

Groetjes,

Billy

β™₯

29 gedachtes over “Moederdag

  1. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! 30 jaar, dat is een hele mijlpaal!
    Man en ik zijn deze zomer 25 jaar getrouwd.
    Die champagne komt vast nog wel eens open lijkt me, jullie genieten altijd zo, dus misschien een champagne-ontbijtje? πŸ˜‰

  2. Gefeliciteerd met jullie trouwdag Billy.

    Ik zit zelf ook al meer dan dertig jaar bij hetzelfde vrouwtje dus ik weet een klein beetje hoe het aanvoelt zo’n huwelijk πŸ˜‰

  3. een drankenhal die op zondagvoormiddag open is kennen we hier niet, ik ben al blij dat er een supermarkt open is, al winkel ik eigenlijk door de week. proficiat met je 30-jarig huwelijk, doe er nog maar eens 30 bij :o)

  4. Gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum! Zelf zijn we ook bijna zover. Volgend jaar oktober. Ja de tijd vliegt als je ’t naar je zin hebt…

dit vind jij er van...

