Weekendverslag 19 t/m 21 april

Zaterdagavond hadden we weer eens een ouderwets vriendenavondje met alles erop en eraan. Hapjes, drankjes, muziek en ambiance.

Zondagmorgen mochten we voor het (paas)ontbijt bij onze dochter, ’s middags gingen vrouwlief en ik eten in eetcafé “de Goede Geburen“. Op een boogscheut van het rustoord gelegen waar schoonmoeder verblijft, zodat we na het eten ook bij haar langs gingen.
’s Avonds kwamen onze kinderen en kleinkinderen bij ons eten. Vrouwlief had voor broodjes en verschillende soorten beleg gezorgd, zodat iedereen naar eigen smaak kon eten. Daarna keken we naar het voetbal op tv, waarin onze stadsploeg het jammer genoeg moesten afleggen tegen Lokeren.

Gisteren stond alweer een etentje gepland, deze keer met onze beste vrienden. En het ging ook om een gastronomisch menu in ons lievelingsrestaurant. Ook deze keer was het weer heerlijk genieten.
Na het eten gingen we samen bij mijn (pasgehuwde) schoonbroer langs, en we zijn daar de hele avond blijven plakken.

Groetjes,

Billy

24 thoughts on “Weekendverslag 19 t/m 21 april

  1. Ja, ik zou ik niet zijn als ik niet direct op dat restaurantje zou klikken en het menu bekijken! Lijkt me een heel correcte prijs kwaliteitsverhouding! Ga dat eens proberen onthouden si!

    • ik dacht niet dat je veel ouder was dan mij, Marylou. Maar ik vond op één van je sites dat je van 1945 bent, en da’s inderdaad wel een stukje ouder dan ik.

  2. Jullie groeien nog eens dicht haha.
    Nee hoor geniet maar lekker van het goede leven!
    Wat een grappige uitdrukking: op een boogscheut gelegen van het rustoord, nooit van gehoord!

  3. Je w-enden zijn ook altijd goed gevuld Billy. En zo hoort het ook. Genieten van het leven is een must vind ik.
    Alleen zou ik niet te veel eten. 🙂

dit vind jij er van...

