Moedeloos

we zijn alweer vrijdag, en ik heb nog geen tijd of inspiratie gevonden voor een nieuw logje.

Dat ik de voorbije dagen m’n beide fietsen heb binnengebracht bij de fietsmaker, en om ze terug te krijgen zowat 200 euro heb betaald, daar liggen jullie wellicht niet wakker van.

En dat we op een zonnige vooravond de halve familie op bezoek hadden en op ons terras genoten van meerdere drankjes wellicht ook niet.

En dat ik nauwelijks nog kan bijbenenΒ  bij de nieuwe logjes die jullie bijna dagelijks publiceren…

Moedeloos word ik ervan.

En dan staat het weekend alweer te wachten… πŸ˜›

Geniet ervan!

Liefs,

Billy

β™₯

26 gedachtes over “Moedeloos

  1. Ik weet het, mensen schrikken dikwijls van de prijs van een fietsherstelling. Als wij een duurdere herstelling binnen krijgen geven wij altijd eerst een ‘ongeveer’ prijs. Zodat de klant weet waaraan hij zich mag verwachten.
    Zalig is dat, die genietavondjes op je eigen terras, hΓ©?
    Prettig weekend! Voor mij wordt het werken, ook met Pasen.

  2. Och Billy, iedereen heeft dat wel eens zenne, zo’n inspiratieloze moment, een mensen leven kan niet altijd even spannend zijn! En ja die fietsen, dure aangelegenheid , een mensen kan zo’n rekeningen missen als kiespijn hΓ©! Ik wens je een prachtig

  3. Ik ken die inspiratieloze periode, heb er eentje gehad een aantal weken terug. Beter is er niet teveel over na te denken, en dan plots komen de ideeen binnen waarover je nog wil schrijven. Gewoon tijd geven πŸ™‚ en ondertussen genieten van het leven

  4. Laat je niet gek maken door de mensen die dagelijks een logje produceren. Ieder doet het op zijn manier! Ik schrijf ookmaar te hooi en te gras wat er in me opkomt en soms komt er niks haha.
    Heerlijk een terras vol! Genieten van de zon en een lekker drankje!
    Fijn paasweekend!

  5. Joh, soms ontbreekt de inspiratie of zin. Dan plaats je toch gewoon geen logje en ga je bij de anderen op bezoek? πŸ˜‰
    Fijn weekend en geniet ervan. Met hopelijk mooi (fiets)weer πŸ™‚

  6. Als het je mag troosten: ik betaalde vorige week meer dan 260 Euro om een waterlek onder mijn ‘pompsteen’ te dichten. Schandalig, maar wat doe je eraan?
    En die inspiratie, die komt vanzelf. Geef het gewoon zijn tijd!

  7. als jij 200 euro hebt liggen roesten die je aan de fietsenmaker geeft terwijl je makkelijk zelf je fiets kan leren kennen, nee, daar lig ik niet wakker van πŸ˜›

  8. ik heb expres de laatste tijd weinig geblogd om zo de batterijen weer wat op te laden. Het moet plezierig blijven en geen “moeten”.
    200 € is idd veel geld maar een goed onderhouden fiets is noodzakelijk.

dit vind jij er van...

