Novastar – Closer to you

Heb je dat ook soms, als je een liedje voor het eerst hoort, dat je er dan zo van begeesterd bent?

Ik had dit met deze nieuwste single van Novastar. Ik had eigenlijk niet eens door dat het van Joost Zweegers (alias Novastar) kwam.

Het klinkt gewoon goed vind ik…

Muzikale groetjes!

Billy

♥

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

16 gedachtes over “Novastar – Closer to you

  1. Ik ga hem op 2 mei zien maar dit nummer moet bij mij nog wat “groeien”. Ik ben er niet onverdeeld fan van. Maar dat gebeurt wel meer. 🙂

dit vind jij er van...

