Om over na te denken…

“Wie vindt dat hij geen tijd heeft voor lichaamsbeweging, zal vroeg of laat tijd moeten hebben voor ziekte”

24 gedachtes over “Om over na te denken…

  1. Wel, ik ben het niet helemaal met je eens Billy! Een mens kan zich ook overdoen,in het sporten. Wie een zwaar leven heeft en zijn laatste krachten nog aan sporten geeft, is ook niet goed. Sporten wel heel hard nodig bij een zittend leven, ben het daar volledig met je eens. Groetjes

    • deze quote heb ik op internet gevonden, Christa. Het gaat hem niet om de hoeveelheid lichaamsbeweging, ik ben het eens dat overdaad kan schaden. Maar een minimum aan beweging, én tijd ervoor maken is goed voor het lichaam.

  2. Maar als je veel beweegt wil dat niet zeggen dat je NIET ziek kan worden. Ook al leef je nog zo gezond, niet alles is te voorkomen in het leven helaas.

  3. Helemaal mee eens…en ik merk dat zelf ook! Sinds half jaar kan ik niet meer sporten en ik voel dat goed…hopelijk kan het over een maand of 2 wel weer en dan ga ik er flink tegenaan!

  4. Tja, tijd of geen tijd…ziekte duikt op en je mag het er mee doen 😦 Lichaamsbeweging is inderdaad nodig maar volgens die quote is het precies alsof je door ziekte zal gestraft worden als je het niet doet.

  5. Ik ben het met je eens. En elke vorm van beweging is goed. Heb je geen topconditie dan kun je er toch nog minstens een half uurtje per dag stevig de pas in zetten. Of fietsen 😉

  6. Hier nog eentje die het met je eens is,…ben zo blij dat ik weer tijd vrij maak om te gaan sporten, 3 keer per week lopen en de andere dagen krachtoefeningen,…..het gaat lonen en ik voel het ook aan mijn gezondheid!!

dit vind jij er van...

