Admiral Freebee – Nothing else to do

Deze week is het weer “Week van eigen kweek” op mijn favoriete radiozender Studio Brussel. Dit betekent dat deze week enkel muziek van artiesten uit eigen land wordt gedraaid. Net als de vorige jaren wil ik jullie elke dag vergasten op een (favoriet) nummer dat diezelfde dag te horen was.

Vandaag koos ik voor Antwerpenaar Tom van Laere, alias Admiral Freebee. Tom heeft een heel herkenbare, wat westernachtige stem. Lekker rauw, hou ik wel van…

Muzikale groetjes!

Billy

Meer weten over mijn muzieksmaak: klik hier

Mijn muziekcollectie: klik hier

9 thoughts on “Admiral Freebee – Nothing else to do

  1. Wij zijn al verschillende keren gaan kijken ( luisteren ) naar den admiral! Ik kan alleen maar zeggen dat hij nog stukken beter is life; Als je de kans hebt zeker doen!

  2. hier staat ‘m natuurlijk ook op studio Brussel, nu op het moment speelt :2 belgen met lena. gisteren was Millionaire erop en de zoon vindt de week van belgische kweek verrassend :o)

dit vind jij er van...

