Deze week

  • moest ik in het kader van mijn opleiding tot ploegchef, de namiddag werken en door de dienstdoende ploegchef wegwijs gemaakt worden in de taken en bevoegdheden die me voortaan te wachten staan
  • had ik hierdoor weinig tijd om te loggen en te lezen en reageren
  • heb ik gisteren eindelijk mijn smartphone terug. Alhoewel, MIJN smartphone is het niet, want mijn defecte toestel werd gewoon ingeruild voor een ander (lees: duurder) model. Mooi meegenomen! Nu maar hopen dat dit blijft werken zoals het hoort
  • heb ik net één van mijn grootste idolen, Jack Nicholson, weer aan het werk gezien in de film “Something’s gotta give“. Een heerlijke “feelgood-movie”

En nu genieten van een rustig weekendje… πŸ˜‰

Groetjes,

Billy

β™₯

 

28 thoughts on “Deze week

  1. Schitterende film, en uiteraard goeie acteur (en vrouwenverslinder). Hopelijk veel plezier met je nieuwe nokia.. Prettig weekend, Billy

  2. Veel succes met je nieuwe smartphone, ( ik schreef bijna gsm, oeps ). Ik hoop dat hij nog jaren mee kan gaan, . Ik ben sinds taxi driver ook geweldig fan van Jack Nicholson gebleven;

  3. Goeie film inderdaad. Ik vermaak me ook altijd prima met de films van Nicholson. Zijn beste vind ik altijd nog One Flew Over The Cuckoos Nest.

    Fijne weekend!

  4. Tja, wat kan een mens soms druk zijn hè?
    Maar inderdaad een heerlijke film om te beleven. Ik denk dat ik hem zo’n 3x gezien heb, blijft mooi. Maar ook topacteurs hΓ¨? πŸ™‚

  5. Het leven van een ploegchef, of moet ik praten over een meewerkend ploegchef, want doe je nu hetzelfde werk als je collega’s, heeft ook tijd nodig om de boog te ontspannen. Hopelijk heb je een fijn weekend gehad Billy en kan je de nieuwe week met goede moed beginnen.
    Grtz Mara

  6. Gefeliciteerd met je promotie, want dat is het toch πŸ™‚
    Dus jij hebt ook al zo lang moeten wachten op de reparatie van een “geliefd” apparaat? Suc6 met je nieuwe. Jullie zijn vast snel aan elkaar gewend!

  7. Hallo,
    Het is natuurlijk altijd leuk als je werk wordt gewaardeerd en bovendien beloond, in dit geval een promotie. De smartphone is lekker meegenomen, hopelijk blijft hij werken. Fijne start van een nieuwe week.

dit vind jij er van...

