Weekendverslag 25 & 26 januari

Vrijdagavond heb ik mijn muzikale hartje weer eens kunnen ophalen! Ik had een inhaalrustdag opgenomen om de voorstelling “Living Hero” te kunnen bijwonen in cc De Schakel. Daarin speelden een 9-tal muzikanten onder leiding van Guy Swinnen en Tom Pintens nummers van Tom Waits. Tom Waits is nu niet direct de meest populaire en gekende zanger, maar toch zat de zaal quasi vol. En met z’n allen ontzettend genoten van de uitstekende versies van o.a. Martha, Waltzing Mathilda en vele andere.

Zaterdagmiddag hadden we onze vrienden op het aperitief. ’s Avonds werden wij verwacht op de bedankingplechtigheid van onze bierproefvereniging. Omdat ik op het onlangs gehouden bierfestival geholpen heb, werden we bedankt met een croque garni en enkele drankjes in ons vaste clublokaal.

Zondagmorgen eerst mijn gebruikelijke zwemuurtje en bezoekje aan mijn moeder. Daarna gingen we de stormschade bekijken die een deel van een boom had aangericht op de achterzijde van restaurant Hobo’s van mijn schoonzus en haar vriend. Daarbij werd de overdekking van de parkeerplaats vernield, en liep de wagen van het liefje van de zoon schade op.
In de namiddag gingen we naar  het voetbal kijken. Het werd een desastreuze wedstrijd voor onze jongens, 1-3 verlies tegen een rechtstreekse degradatieconcurrent. Na het nieuws dat de beheerraad van onze favoriete ploeg er op het eind van het seizoen ermee stopt, en de ploeg dus wellicht zal verdwijnen, nog een opdoffer van formaat…
Nadien zijn we nog bij onze vrienden een partijtje wiezen gaan spelen, en keken we thuis naar de 3e aflevering van “In Vlaamse velden“.

Groetjes,

Billy

28 thoughts on “Weekendverslag 25 & 26 januari

  1. Het was een overvol maar gezellig weekend!
    Lekker uitrusten op je werk vandaag? 😉
    Hier zijn ook bomen om gegaan door de storm. Waarschijnlijk hadden ze nog maar een klein zetje nodig na de laatste storm een paar weken geleden.

  2. Hallo,
    Jammer genoeg waren er veel mensen die schade hebben geleden omwille van de storm. Zo te zien valt de schade bij jullie nogal mee en is er vooral geen lichamelijk leed. De rest is een probleem voor de verzekering. Een druk weekend alweer zo te zien.

  3. hier heb ik niets gemerkt van de stormschade dit weekend.
    Tom Waits heeft volgens mij een redelijk grote schare fans, maar die zijn van onze leeftijd en dus niet zo mee bezig op sociale netwerken.

  4. die storm heeft blijkbaar serieus huis gehouden daar in de Vlaanders. Ik stond in het Sportpaleis en genoot van Depeche Mode, niets gemerkt van enige wind, wel goed genoten..

dit vind jij er van...

