Goed nieuws

Zaterdagnamiddag ben ik met schoonzoon naar de fietsbeurs Velofollies geweest.
Daar konden we volop genieten van al die mooie blinkende (en ook niet-blinkende) fietsen, die jammer genoeg heel vaak boven het toegestane budget liggen dat vrouwlief hiervoor wil uittrekken… 😉
Er was enorm veel volk op de beurs, en naast het enorme aanbod aan racefietsen was er ook heel belangstelling voor de elektrische fiets. Die maken een hele evolutie mee.

Van al dat moois zou je warempel zin krijgen om te fietsen, en omdat ik vandaag naar mijn werk toe moest voor een eerste evaluatie, nam ik ook de fiets in plaats van de verplaatsing met de wagen te maken. Zelfs dat ietsiepietsie gedruppel kon me niet tegenhouden. Toen ik op het werk aankwam, en mijn oversten tegenover mij kreeg, bleek dat ik helemaal geen evaluatie zou krijgen. Ze hadden me nl. een voorstel te doen: ze willen mij als ploegchef in de nachtploeg. Mijn leidinggevende ervaring zal wel als muziek in hun oren geklonken hebben toen ze mij in november in dienst namen, en nu willen ze daar ook officieel gebruik van gaan maken. Met natuurlijk aangepast loon. En dat klonk als muziek in MIJN oren (en die van vrouwlief)… 😉

Groetjes!

Billy

♥

29 gedachtes over “Goed nieuws

  1. Hallo,
    Je kan moeilijk ontkennen dat het nieuwe jaar slecht is begonnen voor jou. Al meteen in de nieuwe job promotie maken en het loon zien verhogen. Straks komen die fonkelnieuwe fietsen toch nog binnen het budget hé. Allez alvast proficiat met deze waardering.

  2. In deze tijd is een promotie naar ploegchef in de nachtploeg een uitstekende ‘move’. Ik feliciteer je van harte zeker ook om dat je er financieel beter van wordt en het werken in de ‘nightshift’ voor jou bekend terrein is. Felicidades en met ingang van wanneer Billy?
    Grtz Mara

  3. Ik heb gehoord dat de beurs zo druk was! Ja en daar kan je uiteraard wegdromen hé, kan erin komen als je een fietsliefhebber bent.
    Fijn dat je zo snel “carriere ” maakt op je werk; Ik hoop vooral dat het je bevalt, dat is het belangrijkste en het aangepaste loon is uiteraard aardig meegenomen! Veel succes.

dit vind jij er van...

