BK veldrijden

 

Vandaag wordt in ons kleine provinciestadje het BK veldrijden gehouden. Straks gaan ook wij gebruik maken van de gratis pendelbussen die ons vanaf onze parochie tot in het centrum brengen. Daar nog een kleine wandeling tot aan de ingang van de hippodroom waar het BK doorgaat.
Niet dat wij zo’n fan zijn van het (toch wel populaire) veldrijden, maar omdat het in onze stad doorgaat willen we toch ook een kijkje gaan nemen, en ons onderdompelen in het massagebeuren dat naar schatting zo’n 30.000 toeschouwers gaan beleven.

parcours BK

Wat mijn slimme telefoon betreft, het gaat nog minstens 2 weken duren voor ik die opnieuw in handen krijg. Zonder vervangtoestel… een goeie service is het niet… 😦

Fijne zondag!

Liefs,

Billy

22 thoughts on “BK veldrijden

  1. Hallo,
    Dat soort sport is niet echt aan ons besteed, maar mochten we als inwoner van de organiserende gemeente kunnen kijken, we zouden het erop wagen. En ja, geen telefoon, dat is balen. Tiens is dat niet waar Nys woont?

  2. tegenwoordig moet je al verzekerd zijn, wil je zo’n service krijgen. Hopelijk heeft iemand nog een reservetoestelletje voor je liggen.
    het lijkt me ook wel wat om daar eens rond te gaan neuzen. Sven heeft gewonnen, dan is het al zeker de moeite om te gaan

  3. Ik hou niet van veldrijden maar het trekt blijkbaar veel geïnteresseerden , vooral voor het rijk gevulde nat dat er getapt wordt denk ik. Normaal zou ik vragen wie er gewonnen heeft, alleen stond het vandaag al in de kranten. The usual suspects..

dit vind jij er van...

