Tijdelijk onbereikbaar

Zou die “top-smartphone” dan toch niet zo top zijn?

Toen ik hem vanmiddag na de (bijna dagelijkse) oplaadbeurt wilde inschakelen, gaf ie geen enkele kik meer. Geen “welkom bij Nokia”, geen uitnodiging om je pincode in te voeren, niks…

Ik ben er dus mee naar de dichtstbijzijnde Telenet-verdeler geweest, waar toevallig de verantwoordelijke van de herstellingen voor Telenet aanwezig was. Die heeft mijn toestel meegenomen.

Om toch maar bereikbaar te blijven (je weet maar nooit), heeft onze zoon mij een oud toestel van hem gebracht.
Afwachten wat het verdict is als ik op het einde van de week ga kijken naar nieuws over mijn smartphone…

Groetjes,

Billy

♥

29 thoughts on “Tijdelijk onbereikbaar

  1. Hallo,
    Oei, dat is minder goed nieuws natuurlijk. Hopelijk is je toestel nog in garantie en kan men het defect vlug verhelpen. Bij dergelijke toestellen kan het herstellen natuurlijk aardig oplopen in prijs. Niet meteen een goed begin op dat vlak.

  2. De dingen van tegenwoordig zijn niet zo degelijk meer als vroeger. Ik heb 20 jaar met mijn oude diepvriezer gedaan en al stukken aan de nieuwe gehad. Alles is speciaal gemaakt om vlugger stuk te zijn. Hopelijk gaat het om een kleinigheid.

  3. zolang het onder garantie valt is er geen probleem, toch?

    vreemd dat je sowieso geen nieuw toestel meekreeg, ter vervanging van je defekte smartphone, billy, want na minder dan 2mnd is je toestel eigenlijk nog nieuw.

    alvast veel succes bij de afhandeling! 😀

  4. Dat is techniek, kan altijd stuk gaan en op dat moment wordt het bijna onmisbaar. Het zal wel in orde komen en anders een stupidphone in plaats van een smartphone..

  5. ook met een nieuw toestel kan dit gebeuren…

    onbereikbaar, soms ik vergeet bewust mijn smartphone ..

    en wil ik echt onbereikbaar zijn..

    succes met de herstelling

  6. Niets gaat eeuwig mee maar dat is wel heel kort. Hopelijk krijg je een nieuwe, al mochten ze dat wel direct gedaan hebben. Zelfs geen vervangtoestel van hen om je uit de nood te helpen? Tsss 😦

  7. Irritant is dat. Er komt een tijd dat we een reserve in huis zullen hebben voor dit soort extreme noodgevallen 😀

dit vind jij er van...

