Aan de slag!

De kerstboom is weer verhuisd naar de zolder, de nieuwjaarsreceptie van de stad is achter de rug (gisteren), het eten is allemaal op, alle herinneringen aan de jaarovergang zijn verdwenen…

Vanavond duik ik opnieuw de nacht in!

Groetjes!

Billy

โ™ฅ

22 gedachtes over “Aan de slag!

  1. Leuk die feestdagen maar ook ik ben een tevreden mens als alles terug zijn normale gangetje gaat. Vanavond duik ik opnieuw mijn bed in ๐Ÿ™‚ , werk ze Billy!!

  2. Hallo,
    Tja aan alles komt een einde, ook aan het feestgedruis. Nu terug aan het werk en uitkijken naar een volgende gelegenheid. Neem alvast regenjas en windjak mee.

  3. Onze kerstboom staat nog. We waren op Ameland en nu we terug zijn genieten er nog even een paar dagen van. Woensdag ruim ik ‘m wel op. Niet op zolder overigens want het is een echte ๐Ÿ™‚

dit vind jij er van...

