Kerstverlof

Sinds dinsdag 16u30 ben ik in kerstverlof. Erg vroeg dit jaar, maar dat was bij mijn nieuwe werkgever al zo geregeld. Dat ik voor zo’n lang verlof enkele vakantiedagen tekort kwam, die hierdoor als “toegestane afwezigheid” (onbezoldigd) staan ingeschreven, kan de pret niet drukken.

Van dit lange verlof maak ik nu gebruik om onze vernieuwde keuken van een ander laagje verf te voorzien, want het gezellig warme okerkleur van de muren past nu helemaal niet meer bij het lichtgrijze kleurtje van onze nieuwe keuken. Zodat we beslisten om de muren in een iets donkerder grijs te verven.
Na Kerstmis kunnen we dan onze sierpanelen afhalen die de betegeling vervangen, en na het plaatsen van die panelen is onze keuken zo goed als af. Dan kan er wel een fotootje van gepubliceerd worden… πŸ˜‰

Groetjes!

Billy

β™₯

23 thoughts on “Kerstverlof

  1. Heel benieuwd naar het resultaat πŸ˜‰ Mijn buren hebben hun keukentegeltjes vervangen door ‘gevlamd’ spiegelglas. Tegels zijn precies uit de mode aan het gaan.

  2. Hallo,
    Oei in vakantie en dag nog de handen uit de mouwen moeten steken. Tja, als je natuurlijk de keuken tegen Kerstmis klaar wil hebben, dan is er nog wat werk aan de winkel. Geniet alvast van deze vroegtijdige vakantie.

  3. Mazzelaar dat je zo’n lange periode vrij bent. Dat had ik nooit toen ik nog werkte in de gezondheidszorg. Nu ik met prΓ©-pensioen altijd vrij, lees vrijheid i.p.v. bij jou vrije tijd. Ik ben benieuwd, plaats een foto aub.
    Grtz Mara

  4. Geniet van je lange vakantie, maar dat zal wel lukken met al die plannen, niet ? Stilzitten stond niet in het lijstje, zo te zien πŸ™‚

dit vind jij er van...

