Weekend

Ik heb toch het einde van de werkweek gehaald, en intussen voel ik mij al een stuk beter. Gelukkig maar, want er staan dit weekend enkele culinaire dingen gepland. En als je ziek bent kan je daar niet optimaal van genieten…
Vanavond naar vrienden om daar samen een lekkere maaltijd te nuttigen, en ongetwijfeld weer veel bij te spreken en veel te lachen. Morgenmiddag komen onze kinderen en kleinkinderen om bij ons een lekker stukje hertenfilet te eten. Verder staan er ook bezoekjes gepland aan beide mama’s in hun respectievelijk rustoord, waar net bij beiden een kerstmarkt georganiseerd wordt.

Fijn weekend!!!

Liefs,

Billy

โ™ฅ

18 thoughts on “Weekend

  1. Heb hier een paar postjes gemist. Nog een late maar dikke proficiat bij het verjaren. Verder kan ik alleen maar zeggen: De lekkerbek slaat weer toe! Geniet ๐Ÿ™‚ grtjs

  2. Ik was vorige week heel erg verkouden. Maar ja, ik had scholing, vergaderingen, en nog veel meer verplichtingen. Ik ga dus ook gewoon door. Sporten, ook bijvoorbeeld. Als ik geen koorts heb, ga ik niet stil zitten ๐Ÿ™‚
    Goed w-end

  3. Hallo,
    Ja, wanneer je verkouden bent, kan je amper genieten van heerlijke gerechten. Het beperkt je smaak en reuk. Nu je al wat beter bent, wordt het waarschijnlijk een aangenaam en vooral culinair weekend. Smakelijk alvast.

dit vind jij er van...

