Weekendverslag 7 & 8 december

Na mijn vrouw is het amper een weekje daarna aan mij om te verjaren. Zaterdag ben ik aan mijn 52e levensjaar begonnen. Zoals gebruikelijk werd het hier de hele dag een komen en gaan van familie en vrienden. Die wij drankjes en hapjes aanboden, maar die mij ook enkele geschenken brachten. Enkele flessen speciale biertjes, en ook een wijnpomp van le Creuset, maar het mooiste geschenk kreeg ik van mijn vrouw en kinderen: een ticket voor het concert van The Eagles, dat doorgaat op 25 mei 2014 in het Sportpaleis in Antwerpen. Het is voor mij de eerste keer dat ik ze aan het werk kan zien, wordt ongetwijfeld een super optreden.
Hierbij wil ik ook iedereen bedanken voor de gelukwensen die ik hier en via mail kreeg voor mijn verjaardag!

Zondagmorgen het gebruikelijke zwemuurtje en bezoek aan mijn moeder, en daarna werden we bij mijn dochter verwacht voor het middageten. Eerst dachten we dat zij een maaltijd zou bereiden voor ons (voor allen die geholpen hebben bij de verbouwingen aan hun huis), maar na het aperitief werden wij vriendelijk verzocht om onze jas aan te trekken. Dochter en schoonzoon namen ons dus mee uit eten. Naar het pittoreske dorpje Nokere, waar we in eetcafé Tanderus van een suggestiemenu konden genieten. Wij kenden deze prachtig gerestaureerde en ingerichte zaak al als stopplaats tijdens fietstochtjes, waar we dan op het mooie zonnige terras plaats nemen, maar nu dus daar ook gegeten, en het moet gezegd: het was heerlijk! Na het dessert reden wij opnieuw naar onze dochter toe, waar we nog een kopje koffie kregen aangeboden. Maar voor mij werd het hoog tijd om te bekomen van al dat lekkers, en vrouwlief en ik beslisten dan maar om een wandelingetje te maken in de buurt. Zo kwamen we ook bij schoonzus langs, en daar zijn we een groot deel van de avond blijven plakken. Met alweer een drankje en hapje, het kon niet op! Ondertussen veel plezier gehad met het bekijken van oude foto’s waarop zowat iedereen véél jonger en ook vele kilo’s lichter waren te zien…
Daarna werd het tijd om ons huisje op te zoeken en na wat tv-beelden ons bed op te zoeken.

Groetjes!

Billy

23 gedachtes over “Weekendverslag 7 & 8 december

  1. Hallo Billy,
    Alvast van harte gefeliciteerd met de aanwinst van alweer een jaartje in leeftijd. Toch ook opnieuw een stapje dichter bij je pensioen. Voor de rest lijkt het alweer een culinair weekend te zijn geweest met alles erop en eraan. Geniet alvast van jullie kerstboom, hij werd zeker met liefde getooid.

  2. Van harte gefeliciteerd met deze prachtige leeftijd! En wat een fantastisch cadeau! Verder heb je goed gevulde dagen gehad (letterlijk en figuurlijk) lees ik. Heerlijk hoor!

  3. Hoi Billy, een belate gelukkige verjaardag. Zo te lezen heb je het goed gevierd. En The Eagles, ik ben nog aan het twijfelen, misschien zien we elkaar daar wel 😉

  4. van harte gefeliciteerd billy en nog heel veel jaren man, een heerlijk jarig weekend, met alleen maar veel moois en goeds, en het mooie cadeau wat nog komt
    “super” man,
    geweldig genieten
    xxx

  5. Nog van harte gefeliciteerd Billy! (beter laat dan nooit ;-))
    Nou dat was wel een superverjaardag!
    Ik ben vorige week naar het theater geweest met een vriendin, was ook nog een cadeau voor mijn 50e verjaardag!
    Maar de Eagles, dat is helemaal geweldig, zeker om ze dan live te zien!
    Groetjes Petr@

  6. Hallo,
    Toen we laatst de night of the proms volgden, konden we reeds de aankondigingen zien inzake het concert dat je hebt vermeld. Waarschijnlijk wordt het ook een vol huis en kan je nog even genieten van het soort muziek waarmee we opgroeiden. Vaak zaten we aan tv gekluisterd om vooral te kijken naar toppop met Ad Visser. Waar is de tijd?

dit vind jij er van...

